معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان گفت:راهپیمایی خودرویی به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی قدس روز جمعه ۲۶ اردیبهشت‌ در کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی قپانی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان دیروز در نشست ستاد مناسبت‌ها با محور روز جهانی قدس، آن را به عنوان یک نماد و محور اصلی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: در هر شرایطی برگزاری مراسم بزرگداشت روز قدس بر همه ملت‌های اسلامی در جهان واجب است.

او ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی به ویژه کادر درمانی و خیران منطقه فرهنگی کاشان در پیشگیری و مدیریت ویروس کرونا افزود: راهپیمایی روز قدس ۹۹ با سایر سال‌ها متفاوت است و باید با فضاسازی شهری از سوی شهرداری‌ها، اداره‌ها و اصناف منجمله نصب پوستر و پرچم و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی نسبت به بزرگداشت این مناسبت اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان تصریح کرد: رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از الزامات برگزاری این مراسم است، تدابیر ترافیکی، انتظامی و امنیتی نیز از سوی دستگاه‌های مربوطه در نظر گرفته شده و برای تهیه اقلام بهداشتی هم پیش‌بینی لازم بعمل آمده است.

به گفته او، راهپیمایی خودرویی به مناسبت گرامی‌داشت روز جهانی قدس روز جمعه دوم خرداد ساعت ۱۰ از میدان پانزده خرداد به سمت میدان جهاد کاشان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار