اقامه نمازجمعه این هفته فقط در ۴ شهر استان اصفهان

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: این هفته فقط در چهار شهر تیران، رضوان‌شهر، عسگران و بوئین‌میاندشت که وضعیت آن‌ها سفید اعلام شده، نماز جمعه اقامه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان اظهار کرد: این هفته فقط در چهار شهر تیران، رضوان‌شهر، عسگران و بوئین‌میاندشت که وضعیت آن‌ها سفید اعلام شده، نماز جمعه اقامه خواهد شد و همچنین این شهر‌ها مجاز به بازگشایی مساجد هستند.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان در ادامه تصریح کرد: در سایر شهر‌های استان به دلیل عدم اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا امکان اقامه نماز جمعه و بازگشایی مساجد را نخواهیم داشت و هیچ مسجدی در شهر‌ها تا زمانی که ستاد کشوری کرونا وضعیت را سفید اعلام نکند باز نمی‌شود.

او افزود: شهرستان تیران و کرون با سه نماز جمعه و شهرستان بوئین‌میاندشت تنها در شهر بوئین‌میاندشت مجاز به برگزاری نماز جمعه و بازگشایی مساجد هستند.

صالحیان در ادامه در پاسخ به سوال نحوه برپایی راهپیمایی روز قدس در این شهرستان‌ها گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و در هفته منتهی به روز قدس تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.