طالبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تزریق ۶۰ هزار میلیارد تومان به سیستم اقتصادی استان یزد

استاندار یزد گفت: پیرو مصوبات اخیر رئیس جمهور، مقرر شد حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان به سیستم اقتصادی و صنعت استان تزریق شود.

تزریق ۶۰ هزار میلیارد تومان به سیستم اقتصادی و صنعت استان یزدمحمدعلی طالبی، استاندار یزد در گفت‌وگو با  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولویت‌های اقتصادی استان پیرو دستور وزیر کشور اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، برنامه جامعی برای تحقق شعار سال «جهش تولید» تدوین شده است و با توجه به تعامل خوب دستگاه‌ها و تشکل‌های صنفی بخش خصوصی، توانستیم به برنامه جامعی که بتواند ظرفیت‌های استان را پوشش دهد، دست یابیم.


بیشتر بخوانید: ابلاغ اولویت‌های اقتصادی وزارت کشور در سال ۹۹ به استانداران


طالبی با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما استفاده از ظرفیت‌های بهینه استان است، افرود: در بخش صنعتی و گردشگری ظرفیت‌های بلااستفاده زیادی داریم که برای  «جهش تولید» و ایجاد اشتغال می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار یزد گفت:  پیرو مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور  به استان هماهنگی و تعامل خوبی با بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی برقرار کردیم و مقرر شده حدود ۶۰ هزار میلیارد تومان به سیستم اقتصادی و صنعت استان تزریق شود که امیدواریم از امسال شاهد رشد در مجموعه استان باشیم تا ضمن تحقق شعار سال بخشی از تبعات اقتصادی کرونا هم  کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار