اضافه شدن Messenger Room فیس‌بوک به واتس‌اپ

فیس‌بوک قصد دارد قابلیت چت‌ تصویری برنامه Messenger خود را به واتس‌اپ اضافه کند.

اضافه شدن Messenger Room فیس‌بوک به واتس‌اپبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیسبوک به دنبال این است تا بتواند برنامه‌های تحت پوشش خود از جمله فیسبوک مسنجر، واتس‌اپ یا حتی اینستاگرام را یکپارچه کند. به تازگی قابلیت‌های جدیدی که برای هر برنامه از فیسبوک عرضه می‌شود، در دیگر برنامه‌های این شرکت هم ادغام می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند از آن قابلیت‌ها در هر برنامه‌ای استفاده کنند. این شرکت ماه گذشته قابلیت Messenger Room را برای شبکه اجتماعی خود معرفی کرد و اکنون، این ویژگی قرار است به پیام‌رسان دیگر این شرکت، یعنی واتس‌اپ اضافه شود.


بیشتر بخوانید


بر اساس گزارش WABetaInfo، فیسبوک Messenger Rooms را در واتس‌اپ ادغام و یکپارچه‌سازی کرده است. این ادغام در به‌روزرسانی ۲.۲۰.۱۶۳ بتا برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی عرضه شده است و هنوز به مرحله انتشار رسمی نرسیده است. این به‌روزرسانی گزینه جدیدی به نام «Room» را به فهرست داخل چت واتس‌اپ اضافه کرده است که شما را به برنامه مسنجر منتقل می‌کند تا بتوانید یک روم بزرگ چت بسازید و یک تماس ویدیویی با حداکثر ۵۰ نفر به صورت همزمان داشته باشید.

قابلیت Messenger Room فیس‌بوک

راه میان‌بر قابلیت جدید واتس‌اپ

علاوه بر این گزینه اضافه شده در چت‌های واتس‌اپ، یک راه میانبر هم برای Messenger Rooms در این پیام‌رسان ساخته شده است که برای آن باید به تب تماس‌ها مراجعه کنید و گزینه Rooms در آن وجود دارد. این قابلیت به تازگی تنها برای شمار محدودی از کاربران بتا در برخی از کشور‌ها در دسترس است، اما به زودی برای کشور‌های بیشتری عرضه خواهد شد. اگر علاقه دارید که از این قابلیت جدید استفاده کنید، می‌توانید در برنامه بتای واتس‌اپ در پلی استور ثبت نام کنید یا به سادگی نسخه apk بتای ۲.۲۰.۱۶۳ واتس‌اپ را از یک منبع معتبر دانلود کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.