مراسم روز قدس همزمان با برگزاری نمازجمعه و قرائت قطعنامه برگزار می‌شود

استاندار اصفهان گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا رو روز قدس در شهرهایی که وضعیت سفید دارندهمزمان با برگزاری نمازجمعه و قرائت قطعنامه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان دیروز در حاشیه برگزاری ستاد ملی مقابله با کرونا از طریق ویدئو کنفرانس در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس افزود: قدس روز هماهنگی و نوع دوستی ما با مردم مظلوم فلسطین است از این رو روز قدس در شهر‌هایی که وضعیت سفید دارند (در حدود ۲۱۸ شهرستان کشور) همزمان با برگزاری نمازجمعه و قرائت قطعنامه برگزار می‌شود.

استاندار اصفهان بیان کرد: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درخواست کردم تا شهرستان‌های سفید استان را به صورت روزانه اعلام کنند تا در این شهر‌ها مراسم روز قدس بدون راهپیمایی برگزار شود.

او خاطرنشان کرد: دوستداران زیارت اماکن متبرکه حرم رضوی، حرم حضرت معصومه (س)، شاهچراغ و حضرت عبدالعظیم حسنی می‌توانند سه ساعت در صبح و سه ساعت در بعدازظهر در صحن‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور پیدا کنند.

رضایی ادامه داد: رستوران‌ها و هتل‌ها بعد از ماه مبارک رمضان بازگشایی شوند، همچنین دانشگاه‌ها و مراکز حوزه علمیه از ۱۷ خردادماه بازگشایی خواهند شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: قرار شد اقدامات کارشناسی برای زمان بازگشایی سال تحصیلی جدید آغاز شود که بازگشایی ابتدای مهرماه و یا شهریورماه باشد.

او اظهار کرد: فعالیت ورزشگاه‌های انفرادی مانند تنیس بلامانع است، اما ورزشگاه‌های دسته جمعی بدون حضور تماشاچی و در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی از هفده خردادماه شروع به کار خواهند کرد.

رضایی با بیان اینکه تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا بر این اساس بود که باید تمهیدات مقابله با کرونا در راس مسائل قرار دهیم، افزود: در استان اصفهان با فهم و بصیرت و آگاهی مردم شاهد رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار