خاتمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لوایح قبلی خانه ملت با اولویت‌بندی هیئت رئیسه یازدهم بررسی می‌شود

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس گفت: بنا به تشخیص هیئت رئیسه مجلس یازدهم طرح‌ها و لوایح در چرخه رسیدگی قرار می‌گیرد.

لوایح قبلی خانه ملت با اولویت‌بندی هیئت رئیسه بررسی می‌شودسیدمرتضی خاتمی، نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم و منتخب مردم در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لزوم توجه بیشتر مجلس یازدهم به طرح‌ها و لوایح مجلس دهم گفت: در ابتدای هر دوره از مجلس شورای اسلامی طرح‌ها و لوایحی که در دست بررسی بوده در مجلس جدید مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، همچنین  بنا بر تشخیص هیئت رئیسه  با توجه به اولویت طرح‌ها و لوایح مجدد در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

او افزود: طرح‌های قبلی مجلس شورای اسلامی که معمولا با امضای نمایندگان پیگیری شده هرکدام با امضای ۱۵ نماینده می‌تواند مجددا در دستور بررسی قرار گیرد و این موضوع تازگی ندارد و در مجلس یازدهم هم روال به همین شکل خواهد بود.


بیشتر بخوانید: انباشت قوانین یکی از معضلات کشور است/ مجلس یازدهم طرح‌ها و لوایح مجالس قبلی را ساماندهی کند 


خاتمی تصریح کرد: بنا به تشخیص نمایندگان مجلس یازدهم هر طرحی که به عنوان نیاز جامعه و شرایط روز اولویت دارد در چرخه رسیدگی قرار می‌گیرد. البته در مجالس باید اصل بر لایحه محوری باشد چراکه بنا بر تشخیص کارشناسی دولت‌ها تهیه و تنظیم می‌شود و به مجالس ارائه می‌شود که آن هم طبق تشخیص هیئت رئیسه هر دوره در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
توقعات رو از مجلس یازدهم بالا بردین ما انتظار عمل به این وعده ها رو داریم
آخرین اخبار