تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی شهرستان بافت

فرمانده سپاه شهرستان بافت گفت: به منظور عیادت از بیماران کرونایی و تقدیر از پزشکان، پرستاران و پرسنل جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بافت در بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان حاضر شدند.

تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی شهرستان بافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ بامری فرمانده سپاه شهرستان بافت گفت: جمعی از پرسنل این ناحیه ضمن عیادت از بیماران کرونایی از پزشکان، پرستاران و پرسنل، که در راه مبارزه با کرونا قدم برمی دارند، تقدیر و تشکر کردند.

او افزود: پرستاری از بیماران آنقدر اهمیت دارد که پیامبر خدا صلی‌الله علیه وآله وسلّم فرمودند هر کس یک شبانه روز بیماری را پرستاری کند، خداوند، او را همراه با ابراهیم خلیل، برمی انگیزد و به سان برقی پُر درخشش، از صراط می‌گذرد.

بامری ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه جامعه پزشکی و کادردرمان تصریح کرد: پس خوش به سعادت پرستارانی که عاشقانه کمر همت برای خدمت این عزیزان بسته اندو یقینا اجری اخروی دارند.

فرمانده سپاه شهرستان بافت بیان داشت: ضمن آرزوی سلامتی و صحت برای این قهرمانان صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا از آن‌ها تقدیر میکنیم.

در این بازدید از کادر درمان و پرستاران در این بیمارستان با اهداء شاخه گل تقدیر شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار