کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم حشیش در فارس/۲ کشته و زخمی بر اثر ریزش آوار

مهم‌ترین حوادث امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم حشیش در فارس

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۳۱۵ کیلوگرم حشیش و ۳۴۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه پیکان در محور قطرویه - نی‌ریز خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی حرفه‌ای برای جا به جایی مواد مخدر با استفاده از مسیر‌های کوهستانی در محور فرعی قطرویه به سمت نی‌ریز پس از چند هفته کار اطلاعاتی با مشاهده خودرو وی دستور ایست صادر کردند.

او با بیان اینکه راننده این خودرو بدون اعتنا به هشدار ماموران از محل گریخت تصریح کرد: ماموران پس از تعقیب و گریزی موفق به توقیف خودرو مورد نظر و دستگیری راننده آن شدند.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: در بازرسی از سواری پیکان متعلق به این سوداگر مرگ ۳۱۵ کیلوگرم حشیش و ۳۴۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار حبیبی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

۲ کشته و زخمی بر اثر ریزش آوار

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: ریزش آوار در شیراز یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر ریزش دیوار منجر به فوت در بلوار خلیج فارس شهرستان شیراز، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که ۲ نفر در حین تخریب اتاقکی بوده‌اند که به علت ریزش آوار یکی از آنان در دم فوت و دیگری مجروح و توسط عوامل اورژانس راهی بیمارستان می‌شود.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه جسد متوفی برای بررسی بیشتر تحویل پزشک قانونی شد، از شهروندان به ویژه کارگران خواست در انجام کار ساختمانی اصول ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل پوشاک قاچاق در داراب

فرمانده انتظامی داراب از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت و کشف ۸۰۰ ثوپ البسه قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان به منظور اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی ۲ دستگاه موتورسیکلت حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

او با بیان اینکه راکبین موتورسیکلت‌های توقیفی اقدام به تحویل کالای قاچاق از خودرو‌های عبوری می‌کردند و پس از دور زدن ایست و بازرسی از طریق محور‌های خاکی بار را تحویل می‌دادند، افزود: در بازرسی صورت گرفته، ۸۰۰ ثوب انواع پوشاک خارجی کشف شد.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده، ۸۰۰ میلیون ریال برآورده شده است.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار