مهم‌ترین حوادث امروز ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سواری موهاوی حامل ۵۵ کیلو تریاک به مقصد نرسید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از توقیف یک سواری موهاوی و کشف ۵۵ کیلو تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان و کنترل خودرو‌های عبوری در ورودی شیراز، به یک سواری موهاوی مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۵۵ کیلو تریاک کشف و ۳ نفر در این خصوص دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف ۱۷ هزار عدد قرص مکمل در بوانات

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات از کشف ۱۷ هزار قرص مکمل ورزشی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی شهرستان بوانات اظهار کرد: به منظور مقابله با قاچاق کالا، ماموران انتظامی این شهرستان در هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس حامل کالا مظنون شدند.

او گفت: ماموران در بازرسی از این اتوبوس موفق شدند ۱۷ هزار و ۸۶۰ قلم انواع قرص مکمل غذایی قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ مسعودی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را یک میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با هشدار در خصوص عواقب مصرف دارو و مکمل‌های غذایی بی‌کیفیت و تقلبی قاچاق، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده عرضه و توزیع دارو‌های قاچاق مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

پژو حامل ۴۹ کیلو تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی کازرون از توقیف یک سواری ۴۰۵ و کشف ۴۹ کیلو تریاک در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد فرمانده انتظامی کازرون بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۴۹ کیلو تریاک کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد، افزود: متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف کالای قاچاق در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از کشف کالای قاچاق به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی اقلید، ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق، اظهارکرد: به منظور طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی، به ۲ دستگاه پژو و وانت پراید مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها، ۸۸ عدد پنکه، قهوه ساز، کارواش، ریش تراش، اتو، عطر و ادکلن و کولرگازی خارجی قاچاق کشف شد، گفت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با اشاره به اینکه ارزش اموال کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان در جامعه، هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف ۵۹ کیلو تریاک از پژو ۴۰۵ در آباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف ۵۹ کیلو تریاک از یک سواری ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان آباده اظهار کرد: ماموران کلانتری بهمن شهرستان آباده هنگام گشت زنی نامحسوس و هدفمند در محور آباده به سمت سمیرم، به یک پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و پس از طی مسافتی تعقیب و مراقبت آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف ۵۹ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف جاسازی شده بود شدند و راننده را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه یک سواری ۴۰۵ با ۲ سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد، افزود: شهروندان می‌توانند با گزارش سریع موارد مشکوک به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در کاهش آسیب‌های اجتماعی یاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار