اکران نمایش شلخته در فضای مجازی

نمایش شلخته از طریق فضای مجازی اکران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا ستاری کارگردان نمایش شلخته گفت: با توجه به شرایط کرونایی که تعطیلی فعالیت های فرهنگی و هنری را بدنبال داشت، به همراه ۱۲ نفر از هنرمندان تصمیم گرفته شد که با استفاده از ابزارهای سینمایی، هنر نمایش را از طریق فضای مجازی با نمایش شلخته به خانه های مخاطبان ببریم.

او، بیان کرد: هموطنان عزیزمان می توانند با مراجعه به لینک https://www.instagram.com/tv/CAX8yGIgTY9/?igshid=1bumd18f8heb4 از اثر هنری دیدن و با لایک های خود ما را همراهی کنند.

ستاری تصریح کرد: این اثر در جشنواره مجازی کشوری «تتاتر + خانه» شرکت داده شده و در بخش گروهی و خانوادگی جز آثار برگزیده قرار دارد و حال در مرحله آرای مردمی قرار گرفته است و ما از شهروندان درخواست می شود که وارد صفحه مذکور شده و از اثر ضمن دیدن به صورت لایک و کامنت از این اثر حمایت کنند.

کارگردان نمایش شلخته ادامه داد: این اثر یک استند آپ کمدی عروسکی با موضوع کرونا بوده، است و انتظار می رود شهروندان از دیدن نمایش شلخته لذت ببرند.

ستاری افزود: صداپیشه این اثر استاد مجید شناور است و تهیه کنندگی، کارگردانی، طراحی و ساخت عروسک و طراحی صحنه را خودم و محمد حسن گلستان نیز مشاور کارگردان، تصویر و تدوین کار را بر عهده داشت.

او، اضافه کرد: احمدرضا زنجیرساز، نویسنده، دستیار کارگردان و برنامه ریز کار ، احسان مهریاری مدیر تولید اثر و احسان پهلوان نیز تنظیم صدا را بر عهده داشت.

کارگردان نمایش شلخته با اشاره به اینکه زهرا ستاری و بهار مهریاری دو عروسک گردان کار بودند، اظهار کرد: امیر فهندژ و ساسان حیدپور نیز ۲ نورپرداز این اثر بودند.

ستاری در پایان از استودیو مثلث (مهریاری)، انجمن دیجیتال فارس، علی مهریاری، محمد رضا نگارنده و همه افرادی که در این اثر همکاری و همراهی داشتند، تشکر کرد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار