عصر طلایی بورس برای پدیده

نماد گشان متعلق به شرکت توسعه گردشگری پدیده در بازار سرمایه گشایش یافته و تا دیروز ۱۰ روز معاملاتی را تجربه کرده و در این مدت بیش از ۲۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نماد گشان متعلق به شرکت توسعه گردشگری پدیده، در بازار سرمایه گشایش یافته و تا دیروز، ۱۰ روز معاملاتی را تجربه کرده  و در این مدت بیش از ۲۴ درصد افزایش قیمت یافته و از ۱۴ هزار تومان در روز گشایش معاملات، به ۱۷ هزار و ۳۹۳ تومان در روز قبل رسیده است.
 
رشد شتابان قیمت نماد حتی در روز‌هایی که بازار سرمایه به طور کل منفی بود نیز ادامه پیدا کرد و البته خبری از فروش سهام این شرکت از سوی ۷۰ درصد سهام‌داران که همان مردم هستند نبود. این یعنی حتی سهام‌داران معسری که روزگاری به دنبال گرفتن اعانه از دولت بودند نیز این روز‌ها می‌دانند که قیمت این سهم هر روز بالاتر رفته و رشد خواهد کرد، برای همین دستشان را به سمت دکمه فروش دارایی نمی‌برند.
 
 
طی ۱۰ روز معاملاتی قبل ، بازار سرمایه ۷ روز منفی را پشت سر گذاشت و حدود ۸ درصد ریزش را تجربه کرد، اما گشان با قدرت زیاد خریدارانش هر روز مثبت ۲ درصد رشد کرد و طبق قانون حاکم بر تابلوی نارجی بازار پایه فرابورس بعد از هر ۳ روز رشد ۲ درصدی، دامنه نوسان آن به ۴ درصد افزایش پیدا کرد.

هم‌زمان با رشد نماد گشان در بورس، معاملات سهام شرکت ابنیه پدیده شاندیز در سامانه معاملاتی سناپ با قدرت پیش رفته است.
 
طی ۳ ماه  قبل نرخ سهام شرکت ابنیه پدیده از ۳۰۵ تومان به ۷۰۲ تومان رسیده و این یعنی قیمت این سهم نیز حدود ۱۳۰ درصد رشد را تجربه کرده است.
 
انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
خداروشکر