ارائه رایگان استعلامات شهرداری به شهروندان

رئیس کمیسیون هوشمند سازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ثبت درخواست پروانه، پایان کار و انواع استعلام‌های شهرداری شیراز رایگان و ۲۴ ساعته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، لیلا دودمان رئیس کمیسیون هوشمند سازی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در مرحله دوم طرح شهروند سپاری ثبت درخواست اینترنتی بدون مراجعه شهروندان به شهرداری و به صورت رایگان امکان پذیر شد.

او افزود: با توجه به شرایط ایجاد شده و مشکلات ناشی از ویروس کرونا مراجعات حضوری به طور چشمگیری کاهش خواهد داشت.

دودمان، یکی از دغدغه‌های کمیسیون هوشمندسازی را توسعه زیرساخت‌های لازم به سمت شهر هوشمند برشمرد و گفت: در این کمیسیون بیشتر به طرح‌هایی توجه می‌شود که به صورت مستقیم موجب تسهیل در امور مردم و خدمت رسانی غیرحضوری به آن‌ها شود.

علاالدین ضیایی رئیس اداره کنترل و نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی بیان کرد: شهرداری شیراز به منظور تسهیل و تسریع در خدمت رسانی و جلب رضایت شهروندان با هدف ایجاد بستر شهری سالم و انسان‌محور و کاهش تردد غیرضروری فاز اول طرح شهروند سپاهی را به منظور پاسخ استعلام آپارتمان‌های مسکونی در سال ۹۸ به اجرا در آورد.

او افزود: پس از موفقیت مرحله اول، شهرداری شیراز بر آن شد تا در مرحله دوم این طرح ثبت درخواست اینترنتی و در مرحله سوم کارتابل شهروندی را راه اندازی کند.

رئیس اداره کنترل و نظارت بر سیستم یکپارچه شهرسازی گفت: با اجرای مرحله دوم این طرح شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات اینترنتی شهرداری شیراز به آدرس eshahr.shiraz.ir نسبت به ثبت درخواست پروانه، پایان کار، نداشتن خلاف و انواع استعلام‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۰:۵۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
رایگان؟؟؟؟!!!!!!!!