مبارزه با ویروس کرونا، حماسه فتح خرمشهری دیگر است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ایثارگری این ایام حافظان سلامت جلوه‌ای از دفاع مقدس ومبارزه با ویروس منحوس کرونا، حماسه فتح خرمشهری دیگر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، یاد آور نقطه عطف روز‌های روشن دفاع مقدس است بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

او افزود: به گفته مقام معظم رهبری خرمشهر‌ها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، در میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است و  ایثارگری این ایام حافظان سلامت جلوه‌ای از دفاع مقدس ومبارزه با ویروس کرونا، حماسه فتح خرمشهری دیگر است.

علوی تصریح کرد: دفاع غریبانه آسمانی‌ترین انسان‌هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و ارزش‌های مقدس این خاکِ پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازیِ ماندگار، پیوند خوردند، برای این روز‌های ما و همکارمان تجربه‌ای گرانب ها و مسیر‌ی روشنی است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان داشت:  اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و به ویژه همکاران جهادی خودم تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون خانواده بزرگ مدافعان سلامت را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران را در سایه رهبری‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.