نمایشگاه اتومبیل نیویورک رسما لغو شد

ویروس کرونا باری دیگر یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های دنیای اتومبیل را لغو کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه اتومبیل نیویورک رسماً لغو شد. این گردهمایی که معمولاً در ماه آوریل با بیش از یک میلیون شرکت‌کننده برگزار می‌شد، به دلیل شیوع ویروس کرونا برای شکل گرفتن در ماه اوت به تعویق افتاد.

اما حالا سازمان مسئول این نمایشگاه می‌گوید که آن‌ها نمی‌توانند در شرایط فعلی اقدامات لازم را صورت دهند و ترجیح می‌دهند تمرکز خود را بر روی برگزاری نمایشگاه نیویورک برای سال ۲۰۲۱ قرار دهند.

تأثیر ویروس کرونا بر روی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های اتومبیل در جهان

مرکز جاوتیز، که میزبان برگزاری نمایشگاه اتومبیل نیویورک است، در حال حاضر برای نگه‌داری از بیماران ویروس کرونا استفاده می‌شود. با این که بیماران زیادی در این مرکز وجود ندارند، اما مسئولان برای احتیاط این محل را در حالت آماده‌باش قرار داده‌اند. از آنجایی که نیویورک با شیوع گسترده ویروس کرونا مواجه شد و ارقامی مطابق با ۱۹۶۰۰۰ مبتلا به کرونا و ۱۶۰۰۰ تلفات را به خود اختصاص داد، مسئولان همواره از بازگشت کرونا وحشت دارند.

نمایشگاه اتومبیل نیویورک رسما لغو شد

مارک شینبرگ، رئیس و مدیر ارشد نمایشگاه اتومبیل نیویورک در بیانیه اخیر خود گفت: " از زمان شیوع ویروس کرونا سعی کردیم تا با کمک مسئولان کشور و مراکز درمانی، امنیت سلامت شرکت‌کنندگانمان را تضمین کنیم، ما از این که مرکز جاوتیز به بیماران ویروس کرونا در این شرایط خطرناک کمک می‌کند احساس بسیار خوبی داریم و از این رو درک می‌کنیم که همواره نیاز است مرکز مذکور را در اختیار مبتلایان قرار دهیم". شینبرگ در ادامه نیز اضافه کرد: " پیش‌بینی می‌کنم با اتمام شیوع ویروس کرونا حجم درخواست خریداران به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و فروش خودرو به دوران اوج خود بازگردد".

نمایشگاه اتومبیل نیویورک رسما لغو شد

گفتنی است؛ معمولاً شرکت‌های اتومبیل‌سازی انتظارات زیادی از نمایشگاه‌های خودرو دارند و تمام هدفشان را معطوف فروش محصولاتشان در این نمایشگاه‌ها می‌کنند. نمایشگاه نیویورک امسال قرار بود تریبونی برای معرفی خودرویی مانند ID ۴ شاسی‌بلند شرکت فولکس واگن باشد. اما با خروج شرکت‌هایی مثل مرسدس بنز و آئودی تمایل مسئولان به برگزاری این نمایشگاه از بین رفت.


بیشتر بخوانید: استفاده Noghty Dog از قابلیت‌های توئیتر برای مقابله با لودهندگان داستان The Last of Us 2


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار