امتحانات پایان ترم دروس نظری دانشگاه فردوسی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود

آزمون دروس نظری دانشگاه فردوسی مشهد به شکل مجازی براساس آزمون مستمر و در صورت نیاز، آزمون پایانی انجام می‌شود و برای دروس نظری به هیچ وجه آزمون حضوری برگزار نمی‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد در اطلاعیه‌ای آخرین تصمیمات درخصوص زمان برگزاری آزمون پایانی و کلاس‌های عمومی در نیمسال دوم ۹۹-۹۸ را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه آزمون دروس نظری به شکل مجازی براساس آزمون مستمر و در صورت نیاز، آزمون پایانی انجام می‌شود و برای دروس نظری به هیچ وجه آزمون حضوری برگزار نمی‌شود.

این اطلاعیه تاریخ پایان کلاس‌ها را ۲۱ خرداد اعلام می‌کند و بازه زمانی آزمون‌های پایان ترم را از ۳۱ خرداد تا ۱۲ تیر امسال اعلام کرده است. در صورت نیاز به برگزاری آزمون پایانی برای بخشی از نمره نهایی دانشجویان، استاد می‌تواند آزمون غیرحضوری برگزار کند.

زمان برگزاری آزمون جامع نیز در روز‌های هفتم تیر تا هشتم مرداد به صورت حضوری و پس از ارسال فهرست اسامی دانشجویان، طراحان سوال و داوران به مدیریت آموزشی دانشگاه و دریافت مجوز برگزاری از دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه، برگزار می‌شود.

همچنین معاونت آموزشی دانشگاه فردوسی بازه زمانی ۱۴ تیر تا ۱۵ مرداد را برای برگزاری کلاس‌های عملی به صورت حضوری و برگزاری آزمون پایانی این دروس اعلام کرده است.

براساس این اطلاعیه دانشجویانی که برای دروس عملی خود نیاز به اسکان در سرا‌های دانشجویی دارند، باید اسامی خود را از طریق معاونان آموزشی دانشکده‌ها به معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه ارسال کنند.
 
انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.