مهلت ارسال اثر به جشنواره کتاب سال رضوی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی تا ۱۰ خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی قیصری‌ نیک دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی گفت: مهلت ارسال اثر به این جشنواره تا تاریخ دهم خرداد ماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

او افزود: پیش از این آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره، ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ اعلام شده بود که به دلیل درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان و محدودیت‌های شرایط کرونایی، این زمان به مدت ۱۰ روز افزایش یافته است.

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی با بیان این‌که زمان اختتامیۀ این جشنواره پنجم تیرماه بوده، گفت: با توجه به شرایط کرونایی و اعلام ممنوعیت تجمع از سوی کمیتۀ اطلاع‌رسانی مقابله با کرونا، در حال حاضر نمی‌توان زمان برگزاری اختتامیۀ این جشنواره را اعلام کرد و به زودی زمان برگزاری اختتامیه در پنجم تیرماه یا زمان دیگر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

قیصری‌ نیک در بیان شرایط ارسال اثر به این جشنواره، بیان کرد: کتب ارسالی باید درسال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ منتشر شده باشند؛ نشریه‌های ارسالی باید در پنج سال اخیر (۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸) منتشر شده باشند و هر درخواست‌کننده باید سه نسخه از اثر خود را به دبیرخانه ارسال کند.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان روز ۱۰ خرداد ۱۳۹۹، آثار خود را به دبیرخانۀ دائمی جشنواره به نشانی مشهد مقدس، حرم مطهر رضوی، بست شیخ طوسی، کتابخانۀ مرکزی آستان قدس رضوی به صندوق پستی ۱۷۷-۹۱۷۳۵ ارسال کنند وجهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۲۲۳۲۰۰۴-۰۵۱ و ۳۲۲۳۵۴۴۱-۰۵۱ تماس بگیرند.

دوازدهمین دورۀ جشنوارۀ بین‌المللی کتاب سال رضوی به همت سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و با همکاری بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در هفت بخش کتاب‌های چاپی، کتاب‌های دیجیتال و گویا، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشگاهی و حوزوی، آثار چاپ‌نشده، ناشران فعال، نشریه‌های پژوهشی و ترویجی و بخش بین‌الملل برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.