انتشار مجموعه «داستان‌های شکر خدا» اثر کلرژوبرت در به نشر

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی به‌نشر گفت : مجموعه «داستان‌های شکر خدا» اثر کلرژوبرت؛ نویسنده و تصویرگر فرانسوی و مسلمان در انتشارات آستان قدس رضوی برای کودکان منتشر شد .

انتشار مجموعه «داستان‌های شکر خدا» اثر کلرژوبرت در به نشرحسین سعیدی مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی به‌نشر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: : سه جلد از مجموعه «داستان‌های شکر خدا» برای گروه سنی «الف» و «ب» و در قالب «کتاب‌های پروانه» توسط به‌نشر منتشر شده است و جلد چهارم این اثر در دست انتشار است.

وی تصریح کرد: عنوان نخست این مجموعه که شامل سه داستان می‌باشد، «زیرزمین بازی» نام دارد و تصویرگری آن بر عهده فرشته جعفری فرمند است، در این جلد سه داستان با عناوین «بازهم توت فرنگی»، «زیرزمینِ بازی» و «غذایِ دورهم» برای کودکان نگارش شده است.

مدیرعامل به‌نشر گفت : نویسنده در جلد بعدی این مجموعه با عنوان «عروسک کج و کوله» که تصویرگری آن توسط طیبه توسلی انجام شده است سه داستان با عناوین «برگ موشی»، «عروسک کج و کوله» و «قولِ قول» را به رشته تحریر درآورده است.

سعیدی یادآور شد: نویسنده در جلد سوم این مجموعه با عنوان «کفش‌های بافتنی» با تصویرگری افروز قلی زاده سه داستان با عناوین «کفش‌های بافتنی»، «دو جوراب آبی» و «پیف پیف» را روایت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: داستان‌های تخیلی این مجموعه برای کودکان در گروه سنی «الف» و «ب» نگارش شده و در سیر خطی هر داستان اتفاقاتی می‌افتد که باعث می‌شود شخصیت اصلی آن متوجه یکی از مهربانی‌های خداوند شود.

مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه هر جلد از این مجموعه با شمارگان چهار هزار نسخه و در قطع رحلی برای کودکان منتشر شده است، افزود: هر جلد از این مجموعه با قیمت ۸۰ هزار ریال  راهی کتابفروشی‌ها شد.

سعیدی گفت : جلد چهارم این مجموعه با عنوان «سه فندقِ گمشده» با تصویرگری طیبه توسلی هم اکنون در حال آماده سازی برای چاپ قرار دارد و در آینده‌ای نزدیک منتشر می‌شود.

وی افزود: پیش از انتشار مجموعه «داستان‌های شکر خدا»، مجموعه هشت جلدی دیگری از این نویسنده با عنوان «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی» با تلاش انتشارات آستان قدس رضوی منتشر شده است که برگزیده شانزدهمین جشنواره کتاب رشد شد.
 
انتهای پیام//ا.آ
برچسب ها: اخبار فرهنگی ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.