اتحاد بین نمایندگان استان باید همیشه حفظ شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، ضمن تاکید بر حفظ اتحاد و همبستگی در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: راه اول خدمت به مردم استان اتحاد در بین نمایندگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با او گفت: اتحاد و همبستگی در بین نمایندگان باید همیشه حفظ شود و راه اول خدمت به مردم استان اتحاد در بین نمایندگان است.

او افزود: مردم به مجلس یازدهم خوشبین هستند و باید تلاش شود تا از فرصت باقیمانده دولت در جهت خدمت به مردم استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان  تصریح کرد: سعی کنید از مسئولان دفتری در دفتر‌های خود استفاده کنید که شنونده حرف‌های مردم و چهره‌های خوش نامی باشند.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: ضمن اشاره به حمایت نماینده ولی فقیه از نمایندگان جدید مردم در مجلس افزود: تلاش کنید تا تقوا و بندگی و خدمت به مردم را فراموش نکنید.

عباس گلرو نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به مهمترین بخش‌های پیامرهبری به نمایندگان مردم درمجلس یازدهم تصریح کرد: نمایندگان از سرگرم شدن به حواشی و جناح‌ها نهی شدند و پرداختن به اولویت‌های جامعه به نمایندگان دوری کنند.

گلرو در ادامه ضمن ارائه گزارشی از انتخاب خانی به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان برای سال اول مجلس اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم تا توصیه‌های رهبری را عملی کنیم.

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دغدغه رهبری که در پیام ایشان نیز مشخص بود موضوع اقتصاد و  فرهنگی بود که همه باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

او افزود: مردم امروز از نمایندگان خود خدمت می‌خواهند و تلاش بر این است از این فرصت بتوانیم در جهت خدمت به مردم استفاده کنیم.

علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی و رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این دیدار  با بیان اینکه مجلس باید در راس امور قرار بگیرد گفت : اگر مجلس قوی داشته باشیم دولت قوی شکل می گیرد.

او با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل مردم استان بیکاری است،افزود: بسیاری از ناهنجاری های استان، از بیکاری سرچشمه می گیرد.

علی اصغر خانی با اشاره به اینکه باید تمام نقاط استان در زمینه های مختلف ارتقا یابد ابراز داشت: باید از ظرفیت دولت ، وزرا ومدیرانی که در سطح کشور در مجموعه دولت هستند، استفاده شود .

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی همچنین در این دیدار گفت: مردم همیشه در زمان‌های مختلف نشان داده اند که عاشق نظام و انقلاب بوده اند و انتظار آن‌ها از مجلس قوی، حل مشکلات آن‌ها است.

او افزود: توجه به عدالت تاکید رهبری به نمایندگان مجلس بوده و امیدواریم بتوانیم تا با عمل به وظایف خود در پایان دوره شرمنده مردم و خداوند نشویم.

علیزاده در پایان تصریح کرد: توجه به محرومان باید در دستور کار قرار گیرد تا مردم شاهد عملی شدن عدالت اجتماعی در جامعه باشند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار