ازدواج جالب پزشک و پرستار در بیمارستان

پزشک و پرستاری که به یکدیگر علاقه داشتند بدون تشریفات خاص در داخل بیمارستان با هم ازدواج کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ازدواج یک پزشک و پرستار انگلیسی در بحبوحه بحران کرونا به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. «جَن تیپینگ» ۳۴ ساله و «آنالان ناواراتنام» ۳۰ ساله در بیمارستانی که مشغول به کار بودند با هم ازدواج کردند. تصاویر ازدواج بدون تشریفات این زوج جوان به تصاویری داغ در فضای مجازی تبدیل شد.


بیشتر بخوانید: پخش زنده خبر با تهدید مسلحانه کارشناسان سیاسی نیمه تمام ماند!


این زوج پیشتر برنامه‌های اصلی مراسم ازدواج خود در ماه آگوست را لغو کرده بودند. جن و همسرش نگران بودند که خانواده هایشان از ایرلند شمالی و سری لانکا قادر به مسافرت به انگلیس و حضور در جشن عروسی آن‌ها نباشند. به همین علت آن‌ها مراسم ازدواج خود را در ماه آوریل و در بیمارستان سنت توماس لندن برگزار کردند. خانواده و دوستان این عروس و داماد جوان بصورت مجازی در جشن پیوند آن‌ها شرکت کردند. خانم جن تیپینگ در مصاحبه‌ای در این باره گفت: «ما بدنبال مراسمی بودیم که در ان سلامتی همه افراد لحاظ شود. باید از مسئولان بیمارستان که به ما اجازه دادند تا در محل کارمان ازدواج کنیم قدردانی کنم.»

او این مراسم را بسیار زیبا توصیف کرد و گفت برگزاری مراسم ازدواج در محل کار بسیار رویایی است.

تصاویر مراسم ازدواج این زوج که در تاریخ ۲۴ آوریل برگزار شد در صفحه توئیتر بیمارستان سنت توماس منتشر شد. این تصاویر بیش از ۲۰۰۰۰ لایک دریافت کرد و کاربران نیز در کامنت‌هایی پیوند این زوج را به آن‌ها تبریک گفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سبحان
۱۳:۳۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
چقدر خوب انشالله همیشه خوشبخت باشند
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۱۰:۳۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
چقدر خوب انشاالله همیشه خوشبخت باشند
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۱۰:۳۰ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
چقدر خوب انشاالله همیشه خوشبخت باشند