راهنمایی سهامداران عدالت توسط مرکز تماس

سهامداران عدالت برای کسب اطلاعات در خصوص مزایای انتخاب روش مستقیم یا غیر مستقیم می‌توانند به سامانه اینترنتی سهام عدالت مراجعه کنند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز پاسخگویی سهام عدالت به شماره ۸۳۳۳۸ - ۰۲۱ از آغاز مهلت آزادسازی سهام عدالت و انتخاب روش مستقیم و غیرمستقیم پاسخگوی سوالات هموطنان در این خصوص بوده است.

علاوه بر این هموطنان می‌توانند اطلاعات لازم در خصوص سهام عدالت را از طریق تلفن گویای این مرکز دریافت کنند. همچنین سایت اطلاع رسانی سهام عدالت نیز به آدرس www.samanese.ir با ارائه اخبار جدید در خصوص سهام عدالت، همواره در دسترس هموطنان قرار دارد.


بیشتر بخوانید:اولین فروش سهام عدالت امروز انجام شد/ چرا توصیه به نگه داشتن سهام عدالت می شود؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام خواهش میکنم صدای ما را به مسولین برسونید اگه ویرایش نمیزارن یه فکری به حال ما کنن ما از بورس سر در نمیاریم ندارید سهاممون را از دست بدیم من سهام کل خانواده را مستقیم زدم از بورس هم سر در نمیارم کمک کنید تو را بخدا ویرایش بذارن من شرمنده خانواده ام نشم خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام ما که انتخاب کردیم روش اشتباه را چیکار کنیم تو را خدا بگین ویرایش بذارن مادر من سواد نداره چطوری بورس کار کن چرا زودتر اطلاع رسانی نکردین ازتون خواهش میکنیم صدای ما را به مسولین برسونید یه کمکی کنید ویرایش بذارن نداریم حق ما ضایع بشه سهاممون را از دست بدیم ما تحت پوشش کمیته امداد هستیم کمکمون کنید
Iran (Islamic Republic of)
علیزاده
۱۹:۴۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
خواهشا مسئول سهام عدالت رو هم بیارید ازش سوالاتی بپرسید اما سریع چون فقط ازاد سازی یا و فروش به بانک محدوده .

در سیستم سهام عدالت مشکل بزرگی هست شماره تلفن های ثبت شده در سیستم سهام عدالت مربوط به خیلی قبله یا کلا از رده خارج شدند و در دست نیستند و یا به نام شخص مالک سهام نیستند ، امکان تعویض شماره در سیستم سهام عدالت هست اما چندین روزه عوض کردیم ولی وقتی میخوایم به بانک مورد نظر بریم برای فروش کد اعتبار سنجی را روی خط قبلی که در حال حاضر در دست نیست پیامک میکنه و موفق به فروش سهام به بانک نمی شویم ، یعنی گویا سیستم تعویض شماره در سایت سهام عدالت به روز و آنلاین نیست و اطلاعات جدید رو مثل تغییر شماره رو برا بانک ها نمی فرسته ، مشکل بعد اینکه برای تعویض شماره سیستم چهار رقم آخر شماره قبلی رو بهت نشون میده و ازت میخواد شماره قبلی رو ابتدا به صورت کامل وارد کنی بعد شماره جدیدو وارد کنی اینم مشکلی هست چون شماره قدیمی کلا فراموش شده و در این شرایط امکان تعویض شماره هم در سیستم سهام عدالت وجود ندارد و سهامدار بلاتکلیف است .
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۷:۴۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام میخاستم ازتون خواهش کنم که امکان ویرایش درانتخاب روش مدیریت سهام عدالت روبزارین به خدا من اطلاع زیادی نداشتم و رفتم آزادکردن اصلا نمی دونستم آزادسازی برای چیه
Iran (Islamic Republic of)
Amin kha
۱۴:۳۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام
خسته نباشید
یه سوال داشتم
من سهام عدالت دارم ولی سنم زیر ۱۸ سال است
برای مشاهده دارایی سهام عدالت باید چه کار کنم؟
و من هیچ شماره ای به نام خودم ندارم.
با تشکر از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
yjc خواهشا پیگیری کنید.
در سامانه samanese.ir میتوان هر شماره موبایلی ثبت کرد حتی برای افراد زیر 18 سال و مشکلی ندارد.
اما در سایر سامانه ها مثل sahamedalat.ir و ظاهرا بانک ها ، خطا می دهد و می گوید شماره موبایل ثبت شده متعلق به این کد ملی نیست ! خب هیچ شرکتی که به افراد زیر 18 سال سیم کارت نمیدهد حتی سیم کارت دانش آموز هم با کد ملی والدین ثبت می شود.
این مشکل بزرگی است!!!
آخرین اخبار