روایت خواهر شهید اصغر پاشاپور از عکس کودکی‌شان در مشهد

خواهر شهید مدافع حرم «اصغر پاشاپور» ضمن انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، دلنوشته‌ای را خطاب به برادر شهیدش منتشر کرد.

دلنوشته خواهر شهید اصغر پاشاپوربه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اصغر پاشاپور از شهدای مدافع حرمی است که به تازگی پیکر او تشییع و به خاک سپرده‌ شد، همان شهید معروفی که همرزم سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود و همه او را با نام «آقای اصغر» می‌شناسند.

زینب پاشاپور خواهر این شهید والامقام در صفحه اینستاگرام خود عکس قدیمی خانوادگی‌شان را که در کودکی در مشهد ثبت کرده‌اند، منتشر و در توضیحات آن نوشت:

«قول مردانه:
پیدایش کردم.
این عکس را می‌گویم.‌
نمی‌دانی چقدر دلم می‌خواست یک عکس با تو داشته باشم. نه اینکه عکسی از تو نداشته باشم، اما این یکی فرق می‌کند.
با اینکه عکس باکیفیت و روشنی نیست، اما معصومیت تویش موج می‌زند. من همان لباس سفید تازه‌ام را پوشیده بودم و نمی‌دانم برای چندمین بار بود که رفته بودیم مشهد. با تو و آقاجان و مامان و برادرها. چه ذوقی می‌کردم که می‌خواهیم عکس بگیریم...... هربار که این عکس را می‌بینم انگار پرت می‌شوم توی روز‌های کودکی. همان حیاطی که دست توی دست هم، از کنار درخت انگوری که شاخه‌های جوان و سبزش از دیوار بالا رفته بود، رد می‌شدیم و کف‌پوش‌های روشنِ موزائیکش را از صبح تا شب صدبار وجب می‌کردیم و با هم بزرگ می‌شدیم. اما راستش را بخواهی تو آن‌قدر بزرگ شدی که دیگر دستم به دستت نمی‌رسد.»

دلنوشته خواهر شهید اصغر پاشاپور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
عمری در کنار حاج قاسم.. سلام من را هم به سردار قلبم برسان.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
درود بر تمامی شهداء و صدیقین سرتا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و دلاور مردان مرد یلان رشید و شبر دلان بیشه ایران سرافراز و عزیز همچون دلاور مرد مردان رشید عزیزمان «اصغر پاشاپور» روح بلند و ملکوتیشان شاد باد و همیشه نام و یاد و راهشان گرامی و زنده و پر رهرو باد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
ا...........ی ی ی ی داش اصغر ...
کاش که در رکابت میبودیم. ما رو هم دعا کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
روحشاد