مسئول بسیج اصناف استان قم؛

توزیع بسته‌های معیشتی بسیج اصناف بین هزار واحد صنفی در قم

سرهنگ روحی گفت: اصناف مؤمن، انقلابی و ولایی استان مقدس قم در زمینه مقابله با کرونا با روحیه بسیجی خود خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  سرهنگ عباس روحی مسئول بسیج اصناف استان قم گفت: با عنایت خداوند منان و در این برهه از زمان و در این آزمون سخت جهانی، اصناف مؤمن، انقلابی و ولایی استان مقدس قم بار دیگر با روحیه بسیجی خود خوش درخشیدند.

روحی افزود: اصناف استان قم در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری و برای رفع احتیاجات محرومان و نیازمندان و هم صنفیان خود، علی رغم ایجاد مشکلات عدیده به جهت کسب و کار و معیشت، ولی در حد توان وارد میدان شدند و علاوه بر کمک‌های نقدی و غیر نقدی با تعطیلی واحد‌های صنفی خود و رعایت و اجرای پروتکل‌های بهداشتی در حد توان جهت مقابله و شکست کرونا همکاری و تلاش وافر داشته و انشالله تا پایان بحران کرونا ادامه دارد.

مسئول بسیج اصناف استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: به همت مردم متدین و اصناف مومن و انقلابی در طی ۳ ماه اخیر صحنه‌های بی‌نظیری از همدلی، ایثار و جهاد را در استان قم شاهد بودیم که این جانفشانی‌ها وخدمات‌رسانی‌هایِ بی‌بدیل، از تعالیم مکتب انقلاب اسلامی نشأت گرفته است.

سرهنگ روحی ادامه داد: تلاش شبانه‌روزیِ اصناف انقلابی قم و بسیجیان عزیز در زمینه‌های گوناگون از جمله تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، ضدعفونی معابر، واحد‌های صنفی و خودرو‌ها، تامین اقلام جهت بسته‌های معیشتی و. ادامه راه شهیدانی است که برای پیشرفت و عزت کشور از جان خود گذشتند و میدان‌های شوق انگیز و تعالی‌بخش جهاد و از خودگذشتگی را برای ما به یادگار گذاشتند.

او  با بیان اینکه بسیج اصناف بسته‌های حمایتی و معیشتی میان هزار واحد صنفی آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است، عنوان کرد: اقدامات فراگیر و بهنگام اصناف، تأثیر مهمی در کنترل بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه داشت که به طور قطع، همه تلاش‌ها و ممارست‌ها نزد خداوند متعال، مأجور خواهد بود و اینجانب به نوبه خود، از تمامی مجاهدت‌های خالصانه شما، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

مسئول بسیج اصناف استان قم یادآورشد: آنچه که امروز باید مورد توجه همه ما قرار گیرد، اثرات و تبعات اجتماعی و اقتصادی ناشی از شیوع این بیماری است که تا مدت‌ها گریبان گیر مردم، بویژه واحد‌های صنفی خواهد بود، از این رو انتظار می‌رود با تدابیر و مساعدت‌های موثر مسولین ذیربط انشالله شاهد برطرف شدن مشکلات بوجود آمده برای صنوف و فعالان اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار