چوپانی ناجی جان مرد گمشده شد

دهیار روستای مهرآباد شهرستان منوجان گفت: ظهر امروز چوپانی ،بدن نیمه جان مردی را در کنار سد صالحی بالادست روستای مهرآباد پیدا و به دهیاری اطلاع می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صالح بهزادی دهیار مهرآباد شهرستان منوجان در جنوب استان کرمان گفت: ظهر امروز تماس تلفنی از چوپان گله دام های روستا داشتیم که اطلاع داد در بالا دست روستا کنار سد صالحی یک فرد نیمه جان پیدا کرده است.

او افزود: بلافاصله با چند نفر از جوانان بسیجی روستا به محل حادثه مراجعه کردیم پس از بررسی صحت وسقم موضوع این حادثه را به نیروی انتظامی گزارش دادیم.

دهیار مهرآباد گفت: پس از اینکه ما به آنجا رسیدیم اول فکر کردیم که این فرد فوت کرده، اما کمی بعد متوجه شدیم که هنوز نفس می‌کشد و سریع موضوع را به اورژانس ۱۱۵ونیروی انتظامی گزارش دادیم.

بهزادی بیان کرد: وقتی موضوع را با نیروی انتظامی مطرح کردیم ماموران واورژانس ۱۱۵و اورژانس اجتماعی بهزیستی به سر صحنه حادثه آمدند وموضوع در دست بررسی پلیس قرار گرفت.

دهیار مهرآباد گفت: چند روز پیش مردی از روستای سرراس گم شده بود که شواهد نشان می‌دهد شاید این فرد همان فرد مورد نظر و گم شده باشد.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران طی تماس های جداگانه با معاون اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان منوجان ، هلال احمر و روابط عمومی مرکز بهداشت صحت و علت این موضوع را جویا شد که فعلا در خصوص این موضوع کسی پاسخگو نبوده است.

روستای مهرآباد از توابع شهرستان منوجان در فاصله ۲۵کیلومتری از مرکز این شهرستان ودارای ۱۰۰خانوار جمعیت است.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار