دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس در جشنواره فرهنگی رویش صاحب رتبه شد

نادر امیدوار از کسب رتبه سوم، دومین جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور توسط دانشجویان این دانشگاه خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نادر امیدوار معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس اظهار داشت: این جشنواره ویژه کانون‌های فرهنگی فعال در دانشکده و آموزشکده‌های فنی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور برگزار و اختتامیه آن نیز با حضور مسئولان این دانشگاه به صورت مجازی برگزار شد.

او از درخشش دانشجویان و کارشناسان فعال دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز در این جشنواره خبرداد و بیان کرد: پس از بررسی آثار و داوری رتبه برگزیده کانون‌های دینی و مذهبی در رشته قرآن، عترت و نماز به دانشکده فنی شهید باهنر شیراز اختصاص یافت.

امیدوار افزود: همچنین دانشکده فنی شهید باهنر شیراز در بین کانون‌های فرهنگ و اندیشه در رشته خبر، رسانه و فضای مجازی به عنوان کانون برگزیده انتخاب شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس تصریح کرد: در جشنواره رویش دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور مهدی سخندانی به عنوان کارشناس برتر کانون‌ها معرفی و علیرضا چنگلوایی نیز د زمینه فعالیت‌های محتوایی – صنایع خلاق در رشته طراحی سایت رتبه برگزیده را کسب کرد.

امیدوار با قدردانی از حمایت‌های دکتر جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و تلاش‌های کارشناسان فرهنگی این دانشگاه در ترویج و نهادینه کردن فعالیت‌های فرهنگی تصریح کرد: در موضوع برگزیدگان جشنواره رویش و در رشته کانون رسانه و فضای مجازی آقایان مهدی نعمتی اردی، وحید اسدی وفا، سعید قاسمی، محمدرسول شیانی، علی علیزاده و علی رسول زاده بیشترین مشارکت و همراهی را داشتند.

او افزود: در رشته کانون قرآن و عترت نیز آقایان علی رضا دادگر، غلامرضا داوودی، محسن عسکری قورتانی، میلاد شمسی گوشکی، یاسین غلامی و علیرضا خادم الحسین نیز مشارکت کردند. معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس بیان کرد: در حال حاضر هفت کانون فرهنگی شامل کانون‌های رسانه و فضای مجازی، قرآن و عترت، هلال احمر، هنر‌های نمایشی، شعر، ادب و موسیقی، کانون کارآفرینی، گردشگری و کانون همیاران سلامت در دانشکده فنی شهید باهنر فعال هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار