حجت الاسلام حسینی؛

سازش ناپذیری با آمریکا اساسی‌ترین سیاست جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه ساوه سازش ناپذیری با آمریکا را از اساسی‌ترین سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: سازش ناپذیری با آمریکا از اساسی‌ترین سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام حسینی افزود: نمایندگان انقلابی و مردم بابصیرتمان، هیچ گاه اجازه مذاکره با عوامل اصلی ترور سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را نخواهند داد.

او اضافه کرد: اخیرا در پوشش تبادل زندانیان با کشور آمریکا، زمزمه‌های مذاکره شنیده شده در حالیکه تحربه‌های اخیر بدعهدی شیطان بزرگ را به همگان ثابت کرده است.

امام جمعه ساوه با اشاره به فشار اقتصادی و افزایش قیمت اجناس افزود: کشور در شرایط موجود نیاز به اعمال مدیریت صحیح دارد و تحمیل بدون ضابطه‌ی گرانی‌ها و افزایش بی رویه‌ی قیمت ها، موجب فشار به اقشار مختلف مردم شده، و نباید با کم کاری و اهمال، این معضل ادامه داشته باشد.

او با قدردانی از قوه قضائیه در برخورد با مفسدین افزود: نظارت بر عملکرد افراد و بکارگیری انسان‌های سالم در منصب‌های مدیریتی کشور می‌تواند، اعتماد و امیدواری عامه مردم را به نظام اسلامی دوچندان نماید.

حجت الاسلام حسینی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کم توجهی به کمیسیون فرهنگی مجلس ابراز گلایه کرد وگفت: برای عضویت در کمیسیون امنیت ملی ۷۰ نفر و کمیسیون صنایع مجلس ۶۷ نفر داوطلب شده اند، ولی ۶ نماینده اولویت اولشان کمیسیون فرهنگی بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.