برگزاری امتحانات نهایی در ۳۱۷ حوزه امتحانی کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ۳۱۷ حوزه امتحانی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  احمداسکندری نسب مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان، در حاشیه بازدید از حوزه‌های امتحانات نهایی پایه دوازدهم در شهرستان بافت با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان مهم‌ترین هدف آموزش و پرورش است از افزایش دو برابری حوزه‌های امتحانی برای حفظ پروتکل های بهداشتی خبر داد، گفت: گند زدایی و ضد عفونی کردن تمامی مدارس محل برگزاری امتحانات نهایی قبل و بعد از هر امتحان به طور مرتب انجام می‌شود.

او به دانش آموزان توصیه کرد: قبل و بعد از برگزاری آزمون در مبادی ورودی و خروجی حوزه‌ها تجمع پیدا نکنند.

 اسکندری نسب به شرکت بیش از ۲۸ هزار دانش آموز پایه دوازدهمی استان در امتحانات نهایی اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی از امتحانات نهایی پایه دوازدهم در استان اعلام نشده است.

او با اشاره به اینکه خانواده‌ها می‌توانند نقش مؤثری در رعایت بهداشت فردی فرزندان خود داشته باشند، بیان کرد: از اولیای دانش آموزان انتظار داریم، ماسک و دستکش برای دانش آموزان تهیه کنند و اجازه ندهند دانش آموزان وسایل اضافی مانند کیف و کتاب که محلی برای نگهداری آن ها در حوزه‌های امتحانی نیست  و می‌توانند عامل ابتلا به ویروس کرونا و یا انتقال آن شود را با خود همراه داشته باشند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: برای ده درصد دانش آموزان ماسک و دستکش در حوزه‌های امتحان نهایی پیش‌بینی شده است تا اگر دانش‌آموزی به هر دلیلی با خود ماسک یا دستکش نداشت، بتواند از این وسایل استفاده کند.

 انتهای پیام/ م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار