تکمیل ظرفیت تولید؛

تنها کارخانه انواع تولیدات آلیاژ استیل در کشور

مدیر کارخانه فلزات تزیینی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با بیان اینکه تنها کارخانه با ظرفیت کامل انواع تولیدات آلیاژ استیل در کشور هستیم، گفت: امسال به تکمیل محصولات تولیدی خود دست یافتیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، تکمیل ظرفیت تولید امید مرادی، مدیر کارخانه فلزات تزیینی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با اشاره به بهره برداری چهار خط تولید در این کارخانه، گفت: چهار خط تولید لوله، ورق‌های رنگ، ورق خش دار و برشی با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال به مرحله تولید رسید تا ظرفیت انواع تولیدی که تاکنون نداشتیم، کامل شود و پاسخگوی نیاز بازار داخل کشور باشیم.

او بیان کرد: استیل مورد نیاز ماشین آلات صنایع غذایی، لبنی و تزیینات ساختمانی، اعم از نرده و تزیینات و نمای ساختمان، تولیدات این کارخانه محسوب می‌شوند.

مرادی تصریح کرد: تنها کارخانه با ظرفیت کامل انواع تولیدات آلیاژ استیل در کشور هستیم که امسال به تکمیل محصولات تولیدی خود دست یافتیم.

او با اشاره به افزایش اشتغالزایی از ۴۰ نفر به ۵۳ نفر با راه اندازی خط های جدید، بیان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۳۰۰ تن انواع محصولات استیلی، اعم از ورق‌های آیینه ای، طرح دار، رنگی و خش دار و همچنین قوطی و لوله‌های رنگی در قابلیت و سایز‌های مختلف را تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کنیم.

مدیر کارخانه فلزات تزیینی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان تورم لجام گسیخته موجود در بازار فعلی، رکود بازار، مالیات ۲۵ درصدی در آمدها، وام با بهره بانکی بالا را از مشکلات واحد‌های تولیدی در منطقه اقتصادی ویژه سیرجان عنوان کرد. 

او تصریح کرد: لازم است مسئولان اقتصادی، واحد‌های فعال را شناسایی و برای این واحد‌ها هم وام‌های کم بهره و تسهیلات مورد نیاز در نظر بگیرند تا بتوانند ضمن تکمیل ظرفیت، تولید را هم افزایش دهند و از رکود و در نهایت تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی جلوگیری شود.

مرادی تصریح کرد: کارگران این کارخانه تولیدی، ضمن ابراز خرسندی از شغل مناسب خود، خدمت به کشور را سرلوحه کار خود می‌دانند و می‌گویند ما مصمم به تلاش برای خودکفایی کشور عزیزمان در همه زمینه‌ها هستیم.

سیرجان، قطب معدنی و صنعتی استان کرمان به شمار می‌رود که در ۱۷۵ کیلومتری جنوب غرب این استان قرار دارد.

 منبع: خبرگزاری ایرنا 

 انتهای پیام/ م  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار