چند خبر از اداره کل آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : در اجرای برنامه شبکه دانش‌آموزی شاد، استان کرمانشاه رتبه اول را در کشور به دست آورده است و ۸۸ درصد دانش آموزان، ۹۵ درصد معلمان و ۱۰۰ درصد مدیران در شبکه دانش‌آموزی حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : شناسایی ۵ درصد معلمانی که شرایط برگزاری کلاس‌های مجازی نداشتند و ۱۰ درصد دانش‌آموزان حدود یک ماه است که در حال پیگیری است و این کار به ما کمک می‌کند که شرایط را برای این دسته از افراد برای سال تحصیلی جدید محیا کرده و با آن‌ها به طور مستقیم ارتباط‌گیری نماییم.

او گفت : به دلیل آن‌که آینده قابل پیش بینی نیست، همه گزینه‌ها را برای تحصیل و یادگیری دانش‌آموزان در نظر خواهیم گرفت.

روند برگزاری امتحانات نهایی رضایت بخش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از رضایت‌بخش بودن روند برگزاری امتحانات نهایی در استان خبر داد.

 مجید یزدان‌پناه گفت: خوشبختانه با تلاش مستمر همکاران و رعایت اصول بهداشتی دانش‌آموزان عزیز، شاهد هستیم که این فرآیند بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه‌ای به صورت مطلوب در حال برگزاری است.

او افزود: برای پیشگیری از شیوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تمامی افراد حاضر در حوزه‌های امتحانی الزامی است و پس از هر آزمون عملیات ضدعفونی و گندزدایی صورت می‌گیرد.

یزدان‌پناه با اشاره به افزایش تعداد حوزه‌های امتحانی، افزود: در راستای انجام فاصله‌گذاری اجتماعی و حضور دانش‌آموزان کمتر در محل آزمون، تعداد حوزه‌های امتحانی در مقایسه با سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داده‌ایم و تعداد آن‌ها به عدد۱۹۴ رسیده است.

ابلاغ حجم فعالیت‌های سوادآموزی بر اساس شاخصه‌های چهار‌گانه

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: حجم فعالیت‌های سوادآموزی بر اساس شاخصه‌های چهار‌گانه اطلاعات پایگاه اسمی سطح سواد، برنامه سه سطحی استان‌ها، ظرفیت عملکرد سنواتی استان در سال‌های اخیر و بودجه مصوب سال ۱۳۹۹ جهت اجرا بر اساس شرایط خاص در سال جاری اعلام و ابلاغ شد.

 هرمز نوروزی فرد گفت: حجم ابلاغی در دوره سوادآموزی تعداد ۴۵۰۰ نفر، دوره انتقال ۲۵۰۰ نفر و دوره تحکیم ۲۹۰۰ نفر و جمعا ۹۹۰۰ نفر می‌باشد که انشالله با استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود استان و اداره کل آموزش و پرورش اعم از شورای پشتیبانی سوادآموزی، شورای معاونین و کمیته بهبود کیفیت اهتمام لازم و کافی جهت دستیابی به اهداف کمی با لحاظ اهداف کیفی اعمال می‌شود.

او افزود: زمان کلاسگذاری دوره‌های آموزشی به اقتضای شرایط متعاقبا اعلام می‌شود و در این خصوص اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد. ضمنا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی حسب مورد بر اساس مصوبات ستاد‌های استانی، محلی و منطقه‌ای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در تشکیل کلاس‌ها و برگزاری آزمون‌ها مورد تاکید می‌باشد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.