ژنرال آمریکایی: راه‌های پاسخ به تهدیدات کره شمالی را دائما بررسی می‌کنیم

فرمانده نیرو‌های پاسیفیک اعلام کرد ارتش آمریکا به طور مداوم گزینه‌ها برای پاسخ دادن به تهدیدات کره شمالی را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری یونهاپ، یک ژنرال عالی‌رتبه نیرو‌های هوایی آمریکا دیروز سه شنبه اعلام کرد ارتش آمریکا به طور مداوم گزینه‌ها برای پاسخ به تهدیدات کره شمالی را بررسی می‌کند و دائما در حال یافتن گزینه‌هایی برای مقابله با تهدیدات نظامی کره شمالی است.

ژنرال چارلز براون، فرمانده نیرو‌های پاسیفیک در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگاران ضمن اشاره به اعزام نیروی‌های نظامی کره شمالی به مرز‌های جنوبی گفت: ما به آنچه اتفاق می‌افتد توجه می‌کنیم و وقت خود را صرف رصد و تغییر در فعالیت‌های آن می‌کنیم، ما همیشه فعالیت‌های آن را ارزیابی کرده ایم و این اقدام پس از سال ۲۰۱۷ تشدید شده است.

وی مدعی شد آمریکا این اقدام را برای حمایت از تلاش‌های دیپلماتیک برای برقراری صلح در شبه جزیره کره و حفظ دارایی‌های استراتژیک انجام می‌دهند.

براون همچنین اظهار کرد که مسئله از سرگیری رزمایش نظامی آمریکا-کره جنوبی همچنان در روی میز است و در صورت مشاهده تهدیدات کره شمالی آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۴ تير ۱۳۹۹
یکی نیست به این ژنرال آمریکائی بگه شما در سرزمین ملت کره چه غلطی می کنید ؟ برای کاسبی بین یک ملت خط مرزی کشیده اید و با ایجاد تنش اسلحه و مهمات می فروشید.
آخرین اخبار