به مناسبت سالروز ترور نافرجام آیت الله خامنه‌ای منتشر شد؛

پیام رهبر انقلاب از بیمارستان به رزمندگان دفاع مقدس

مصادف با ششم تیرماه سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب به دست گروهک فرقان، بخشی از بیانات ایشان در فضای مجازی منتشر شد.

پیام رهبر انقلاب از بیمارستان به رزمندگان دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با روز ششم تیرماه ۱۳۶۰ و عملیات تروریستی گروهک فرقان علیه آیت‌الله خامنه‌ای، صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی، با انتشار تصویری قدیمی از ایشان در بیمارستان، مطلبی را درباره چنین روزی با دیگر کاربران فضای مجازی به ویژه شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

در ادامه متن و تصویر منتشر شده در اینستاگرام رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید:

"رهبر انقلاب: ترور من و امثال من برای این است که شما در جبهه نجنگید!

پس بجنگید و مقاوم باشید که این کار بزرگ‌ترین مشت به دهان دشمن است‌...

پیامی از بیمارستان به رزمندگان دفاع مقدس

آیت‌الله خامنه‌ای چند روز پس از حادثه تروریستی علیه ایشان در بیمارستان:

من پیام به همه‌ی بچه‌هایی که این دو سه روز در رادیو و تلویزیون می‌شنیدم که فلان‌جا را گرفتند و فلان‌جا را کوبیدند، پیام من به همه‌ی این بچه‌ها این است که بدانند تمام این بازی‌ها برای این است که آن‌ها آن‌جا نجنگند. حواسشان جمع باشد، بجنگند. صدام حسین و پشت سر او اربابانش، سخت درمانده‌اند.

‌برای این که آن‌جا را خراب کنند، بنده و امثال بنده را ترور می‌کنند. بجنگید؛ با قدرت و مقاوم. تمام این مقدمات برای این است که شما در آن جنگ‌ها شکست بخورید.

‌نظامی‌ها طراحی کنند و افسران مباشر مشغول بشوند، نیرو‌های سپاه پاسداران و جنگ‌های نامنظم و دیگران با هماهنگی کامل یک لحظه این دور جنگ را نگذارند که متوقف بماند.

اگر این کار شد، این بزرگ‌ترین مشت به دهان دشمن است و تمام این چیز‌هایی هم که این‌جا ملاحظه می‌کنید، این‌ها خنثی شده است.
ششم تیرماه ۱۳۶۰ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دست گروهک فرقان در یک عملیات تروریستی مورد هدف قرار گرفتند"

پیام رهبر انقلاب از بیمارستان به رزمندگان دفاع مقدس

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.