سیف‌برقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بیش از ۹۰ درصد امتحانات پایان ترم بدون مشکل برگزار شده است

معاون آموزشی دانشگاه الزهرا (س) گفت: طبق گزارش‌ها بیش از ۹۰ درصد دانشجویان در امتحانات مجازی مشکل نداشتند.

مهدی سیف‌برقی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرکت دانشجویان در امتحانات پایان ترم اظهار کرد: برای برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان شیوه مجازی را انتخاب کردیم و طبق آمار به دست آمده از ۴ تا ۱۲ تیرماه، بیش از ۹۰ درصد امتحانات بدون بروز هیچ مشکلی برگزار شده است.

او افزود: برگزار نشدن ۱۰ درصد از امتحانات دانشجویان به صورت مجازی به انتخاب خودمان بوده که مدیریت لازم را روی سرور انجام ندادیم و نتوانسته ایم اجرای امتحان را عملی کنیم و از آن جایی که دو سامانه به اسم‌های LMS و ادوب کانکت به منظور مجازی برگزار کردن آزمون‌های پایان ترم استفاده می‌شود؛ بنابراین شاید کمتر از ۵ درصد امتحانات دانشگاه الزهرا (س) برگزار نشده باشند که آمار کلی برای برگزار نشدن امتحانات مجازی در اواخر زمان آزمون‌ها اعلام خواهد شد.

سیف برقی تصریح کرد: امتحانات دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) باید در تاریخ ۱۴ تیرماه به پایان می‌رسید، اما با اضافه کردن سه روز به زمان امتحانات، مهلت آن در تاریخ ۱۸ تیرماه یعنی روز چهار شنبه به پایان می‌رسد.

برگزاری ترم تابستانی به صورت مجازی از تاریخ ۲۴ تیرماه در دانشگاه الزهرا (س)

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به شرایط برگزاری ترم تابستانی اظهار کرد: ترم تابستانی برای دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) همانند سال‌های گذشته به صورت مجازی از ۲۴ تیرماه تا اوایل شهریور ماه به مدت ۶ هفته برگزار خواهد شد که تعدادی از دروس عمومی در این ترم به دانشجویان ارائه می‌شود.

سیف برقی درباره شرایط پذیرش دانشجویان غیر ایرانی برای ادامه تحصیل در دانشگاه الزهرا (س) گفت: برای پذیرش دانشجویان خارجی یا غیرایرانی به منظور ادامه تحصیل در دانشگاه الزهرا (س) تمهیداتی اندیشیده ایم تا برای آنان به صورت مجازی یا الکترونیکی کلاس برگزار کنیم، اما اکنون در حال رایزنی با وزارت خانه هستیم تا بتوانیم این کار را عملی کنیم.

بیش از ۹۰ درصد امتحانات پایان ترم بدون مشکل برگزار شده است

او در پایان یادآوری کرد: اگر دانشجویان فارغ التحصیل در سال‌های قبل درسی را قبول نمی‌شدند باید آن را در ترم‌های بعد اخذ می‌کردند تا بتوانند مدرک خود را از دانشگاه بگیرند و امسال هم همین روش اجرا خواهد شد و چاره‌ای جز این نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار