رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم:

محدودیتی برای جذب اساتید مرد در دانشگاه‌های تک جنسیتی نداریم

رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تاکید کرد: این مرکز محدودیتی برای جذب هیات علمی مرد در دانشگاه‌های تک جنسیتی ندارد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  رضوان طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ضمن واکنش به اظهار نظر دانشگاه الزهرا(س) مبنی بر محرومیت اساتید آقا در جذب دانشگاه‌های دخترانه تاکید کرد: مرکز جذب اعضای هیات علمی طرح و برنامه‌ای مبنی بر انتقال، خروج و یا محدودیت جذب اساتید مرد در دانشگاه‌های دخترانه را در دستور کار خود ندارد و موارد مطروحه در سایر رسانه‌ها را تفسیر و برداشت ناصحیح عنوان کرد.

او تصریح کرد: تعبیر ناصحیح در خصوص جذب از آنجا ناشی شد که آغاز فراخوان بهمن ۹۸، با ولادت حضرت زهرا (س) همزمان و مصادف شد، به این مناسبت، با دستور وزیر علوم به رئیس مرکز جذب، سهمیه جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه‌های دخترانه در این فراخوان دو برابر شد.


بیشتر بخوانید: مهلت ثبت نام در دکتری بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس تمدید شد


رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم بیان کرد: ابلاغ فوق در راستای سیاست تسهیلی در جذب بانوان به عنوان یک سیاست راهبردی وزارت علوم انجام گرفت؛ بنابراین تاکید می‌شود این دو برابر شدن موجب کاهش سهمیه و یا حذف سهمیه آقایان در این دانشگاه‌ها نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.