بسته اخبار انتظامی استان کرمان؛

از دستگیری کلاهبردار اینترنتی تا کشف ۳۸۰ کیلو مواد

با بسته اخبار انتظامی امروز ۱۵ تیرماه ۹۹ با سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبر‌های انتظامی امروز یک شنبه ۱۵تیر ماه ۹۹ می خوانیم:

کلاهبرداری اینترنتی با فروش لوازم منزل

رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: با تلاش و همت کارشناسان پلیس فتا، فردی که اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی از طریق فروش لوازم خانگی می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ یادگار نژاد افزود: شاکی در یکی از شبکه‌های اجتماعی با تبلیغی روبه رو شده که در زمینه فروش لوازم منزل فعالیت می‌کرده است، پس برای خرید با صاحب آگهی تماس و به منظور خرید مبلغی به حساب فروشنده واریز می‌کند، ولی پس از گذشت مدت زمانی هیچ کالایی را دریافت نمی‌کند.

او تصریح کرد: افراد سودجو با سوء استفاده از حسن اعتماد هموطنان اقدام به تبلیغ و فروش کالا‌های مختلف در فضای مجازی می‌کنند، لذا می‌طلبد که هموطنان توصیه‌های پلیسی را جدی گرفته تا در دام چنین افرادی قرار نگیرند.

دستگیری ۱۸۱ متهم در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی رابر

 فرمانده انتظامی رابر از دستگیری ۱۸۱ متهم در اجرای ۳ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از ابتدای سال تاکنون در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ حمید ناصری افزود: هدف از اجرای این طرح‌ها برخورد با فروشندگان موادمخدر، دستگیری سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر و دستگیری متهمان تحت تعقیب بود که امیدواریم با انعکاس نتایج خوب این طرح‌ها به مردم بتوانیم مشارکت حداکثری آنان در اهداف برقراری نظم و امنیت را جلب کنیم.

کشف ۲۹۳ کیلو مواد در کهنوج

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۹۳ کیلو و ۷۴۰ گرم تریاک در عملیات ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان کهنوج خبر داد.

 سردارعبدالرضا ناظری افزود: از این خودروی پژو ۴۰۵ که سرنشینان آن اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کردند، ۲۹۳ کیلو و ۷۴۰ گرم تریاک و تعدادی سلاح و مهمات کشف شد.

دستگیری عاملان تیراندازی پس از ۴۸ ساعت در ریگان

 فرمانده انتظامی ریگان از دستگیری عاملان تیراندازی و ایجاد ناامنی پس از ۴۸ ساعت از وقوع جرم در عملیات پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ اسحاق دریجانی ضمن اشاره به کشف یک قبضه سلاح ممنوعه از این فرد تصریح کرد: از جمله جرائم این متهمان می‌توان به حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان و قدرت نمایی با سلاح اشاره کرد.

کشف ۳۸۰ کیلو موادافیونی از خودروی واژگون شده یک قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۸۰ کیلوگرم تریاک، حشیش و هروئین از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ واژگون شده در محور"شهداد ـ نهبندان"خبر داد.

او با اشاره به کشف این مواد با تلاش ماموران یگان تکاوری ۱۲۴ شهداد تصریح کرد: راننده این خودرو که از طریق عوامل اورژانس به یک واحد درمانی منتقل شده بود تحت نظر پلیس است و به فضل الهی از انتقال این محموله سنگین مواد افیونی به مرکز کشور جلوگیری شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار