تولید ماهانه ۶۰ دستگاه خودرو در واحد تولیدی بروجرد

معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: شرکت عظیم خودرو بروجرد فعالیت خود را از اول تیر آغاز کرده و ماهانه ۶۰ دستگاه خودرو در این واحد تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون اقتصادی استانداری لرستان گفت: شرکت عظیم خودرو بروجرد فعالیت خود را از اول تیر آغاز کرده و ماهانه ۶۰ دستگاه خودرو در این واحد تولید می‌شود.

اسد عبدالهی  در بازدید از کارخانه خودروسازی عظیم خود بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: عظیم خودرو یکی از واحد‌های بزرگ اقتصادی استان است که متاسفانه به دلایلی در فعالیت این کارخانه وقفه‌ای ایجاد شد و مدتی تعطیل بود.

او اضافه کرد: بعد از پیگیری‌های مکرر برای راه اندازی و فعالیت مجدد این واحد، خوشبختانه از اول تیرماه امسال این کارخانه فعالیت خود را مجدد آغاز کرده و طبق برنامه ریزی‌ها هر ماه این کارخانه ۶۰ دستگاه خودرو را تولید می‌کند و به مشتریانی که قبلا ثبت نام کرده اند، تحویل می‌دهد.

معاون اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به میزان اشتغال در این واحد گفت: در حال حاضر با راه اندازی این کارخانه ۱۸۰ نفر مشغول به کار شده اند که ۱۰۰ نفر در خود کارخانه و ۲۰ نفر در دفتر تهران مشغول شدند.

عبدالهی اظهار داشت: با توجه به مشکلات و شرایط تحریم، راه اندازی این واحد خودروسازی و تحویل هر ماه ۶۰ دستگاه خودرو کار بسیار بزرگی است.

او بیان کرد: در گذشته یک مشکل حقوقی در این راستا ایجاد شده بود که استاندار لرستان به صورت جدی ورود پیدا کردند و امروز شاهد فعالیت این کارخانه هستیم که علاوه بر تولید در اشتغال نقش مهمی دارد.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار