دعوت جهاددانشگاهی فارس از پژوهشگران؛

دریافت طرح نوآوری‌های حوزه سلامت و کشاورزی

جهاددانشگاهی استان فارس از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران و محققان برای ارائه طرح‌های نوآورانه در زمینه‌های مختلف دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جهاددانشگاهی استان فارس با انتشار اطلاعیه‌ای، از پژوهشگران، متخصصان، محققان و اعضای هیئت علمی و مدرسان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی دعوت کرد تا ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه خود در حوزه‌های سلامت و کشاورزی را به این نهاد ارائه دهند.

روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس اعلام کرد که این نهاد در راستای رسالت علمی، پژوهشی خود و با هدف حمایت از طرح‌های فن‌آورانه منتهی به تولید محصول در سال جهش تولید طرح‌های نوآورانه را خواهد پذیرفت.

زمان ارائه این طرح‌ها از فردا، چهارشنبه ۱۸ تیرماه آغاز می‌شود و تا پایان تیرماه امسال ادامه دارد.

روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس، با یادآوری اینکه طرح‌های مورد نظر در حوزه سلامت شامل بخش‌های پزشکی، ژنتیک، علوم پایه و مهندسی و همچنین بخش کشاورزی است.

در این اطلاعیه تاکید شده است که طرح‌های ارسالی باید محصول‌محور بوده و نمونه اولیه‌ی آن‌ها ساخته شده یا طرح ساخت آن‌ها موجود باشد.

روابط عمومی جهاددانشگاهی فارس تاکید دارد که طرح‌ها باید از سطح نوآوری قابل قبولی برخوردار باشد یا در صورت وجود مشابه داخلی از نظر عملکرد، کیفیت، خواص یا ملاحظات اقتصادی نسبت به محصول مشابه برتری و تمایز داشته باشند.

جهاددانشگاهی از متقاضیان درخواست کرد که برای اعلام آمادگی و دریافت فرم ارائه طرح به نشانی بلوار کریم‌خان زند، نبش خیابان شهید فقیهی، ساختمان معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی فارس، طبقه پنجم (با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی) مراجعه و یا با شماره ۳۲۳۵۷۲۹۴ تماس گرفته یا به صورت غیرحضوری با آدرس پست الکترونیک pajhooheshi_fars@yahoo.com ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار