حمایت کاربران از عضویت نرگس آبیار در آکادمی جهانی اسکار

به دنبال عضویت نرگس آبیار در آکادمی اسکار، کاربران با حمایت از این بانوی هنرمند، توئیت‌هایی را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش آکادمی علوم و هنرهای سینما که بیشتر با عنوان آکادمی اسکار در میان مردم شناخته شده است، ۸۱۹ هنرمند از ۶۸ کشور مختلف را به عضویت این آکادمی درآورد که نرگس آبیار نویسنده، کارگردان و فیلمنامه‌نویس زن ایرانی نیز جزو هنرمندان منتخب بود.

نرگس آبیار به عنوان هنرمندی دغدغه‌مند آثار تأثیربرانگیز و قابل توجهی را در کارنامه کاری خود دارد که از این طریق ویرانی‌ها و سختی‌های جنگ و خشونت را به تصویر کشیده و زنان و کودکان را آسیب‌پذیرترین افراد این مسئله دانسته که با تمام ظرافت‌ها و لطافت‌هایشان در برابر چنین سختی‎هایی تاب آورده و صبر و استقامت به خرج داده‌اند.

عضویت نرگس آبیار به عنوان هنرمندی ایرانی در آکادمی جهانی اسکار، رضایت و حمایت وطن‌دوستان و صلح‌طلبان را به همراه داشت و بسیاری از کاربران با آرزوی موفقیت برای این بانوی ایرانی به حمایت از او توئیت‌هایی در فضای مجازی منتشر کردند، که این موضوع سبب خشم و نفرت وطن‌فروشان و براندازانی شد که تماما حرف هستند و در عمل، چشم دیدن پیشرفت‌ زنان ایرانی را ندارند.

پس از اینکه عده‌ای به دلیل جلوگیری مغرضانه از عضویت نرگس آبیار در آکادمی اسکار، کمپین تخریب این هنرمند ایرانی را به راه انداخته و خواستار صرف نظر اسکار از انتخاب این بانوی هنرمند دغدغه‌مند شدند، بسیاری از کاربران مجددا هشتگ حمایت از نرگس آبیار را در فضای مجازی داغ کرده و با حمایت‌های منطقی از او، پاسخ این افراد را به خوبی دادند که می‌توانید در ادامه برخی از آنان را مشاهده کنید:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۸ تير ۱۳۹۹
ماکه از این حمایت نکردیم
آخرین اخبار