کشف یک و نیم تن انواع مواد مخدر در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک و نیم تن انواع مواد مخدر در عملیات دیشب پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در عملیات دیشب پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، یک و نیم تن انواع مواد مخدر کشف، یک متهم دستگیر و یک دستگاه تریلر نیز توقیف شد.

او افزود: نیرو‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش و اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند باندی را شناسایی کنند که مواد مخدر را از استان‌های شرقی و مرزی به استان‌های مرکزی کشور منتقل می‌کردند.

سردار ناظری تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، کار شناسایی اعضای باند مواد مخدر انجام و نیرو‌های جان بر کف پلیس دیشب در مبادی ورودی شهر کرمان عملیات دستگیری، کشف و توقیف این باند را به صورت موفقیت آمیز انجام دادند.

او  با اشاره به اینکه عملیات برای شناسایی سایر اعضای این باند ادامه دارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون با تلاش تمام همکاران و دستگاه قضایی بیش از ۵۹ تن انواع مواد مخدر کشف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال،  افزایش صددرصدی کشف مواد وجود داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر اینکه پلیس اجازه جولان و فعالیت به قاچاقچیان و سایر مجرمان را نخواهد داد، بیان داشت: به خانواده‌ها  توصیه می کنیم هیچ وقت به کار‌های مجرمانه و خلاف قانون کشور ورود پیدا نکنند که پلیس اجازه فعالیت به آن‌ها را نخواهد داد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار