طرح تبادل کتاب با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت سطح شهر قم با ۷۰ درصد تخفیف اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، میرابراهیمی ،مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح تبادل کتاب با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت، اظهار کرد: پیش از این طرح‌های متنوعی با محوریت تبادل با پسماند خشک در غرفه‌های بازیافت سطح شهر اجرایی شده است.

او با اشاره به اجرای طرح تبادل پسماند خشک با کتاب، گل، گیاه، لوازم ورزشی، لوازم التحریر و غیره  گفت: این طرح‌ها به صورت دائم و مناسبتی در غرفه‌ها اجرایی و با استقبال مناسبی از سوی شهروندان همراه بوده است.

میرابراهیمی با بیان این که طرح تبادل پسماند خشک با کتاب در ۱۵ غرفه بازیافت قم اجرا می‌شود،عنوان کرد: غرفه‌های واقع در خیابان باجک، رسالت، نظری ثابت، دروازه ری، کلهری، سعدی، نواب، دورشهر، عماریاسر، رئیس کرمی، چمران، کارگر، جانبازان، کیوانفر و کانال، محل اجرای این طرح است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم همچنین بیان کرد: شهروندان با مراجعه به این غرفه‌ها از تخفیف ۷۰ درصدی جهت خرید کتاب نیز بهره‌مند می‌شوند.

به گفته او، سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم در نظر دارد اجرای این طرح را به صورت مداوم در تمام غرفه‌های بازیافت دنبال کرده و استقبال و حضور شهروندان، برگزاری این برنامه را رونق می‌بخشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار