اتوبار آنلاین ؛ مفهومی جدید در اسباب کشی

یکی از مسائلی که در زمان اسباب کشی به آن برمیخوریم، پیداکردن یک اتوبار خوب با قیمتی ثابت و مناسب، بدون انعام و آسان است. در این مقاله میخواهیم یک اتوبار آنلاین را به شما معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگارنبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،اتوبار آنلاین نوبار یک اپلیکیشن و وبسایت اسباب کشی و باربری است که میتوانید تنها با چند کلیک سرویس باربری خود را برای ساعات آینده تا چند ماه آینده رزرو کنید.

خدمات نوبار

نوبار در کنار آنلاین بودن چندین خدمت منحصر به فرد ارائه میدهد، که در ادامه بررسی میکنیم.

کارگر چیدمان

همیشه بعد از این که اسباب کشی تمام شد دردسر مرتب کردن وسایل شروع میشود کارگر چیدمان نوبار بعد از اتمام باربری فعالیت خود را آغاز کرده و به شما در چیدمان وسایل کمک میکند.

اتوبار آنلاین ؛ مفهومی جدید در اسباب کشی

کارگر بسته بندی

درهنگام رزرو اتوبار آنلاین خود میتوانید تعداد کارگرهای بسته بندی خود را مشخص کنید تا قبل از انجام سرویس باربری به بسته بندی شما کمک کنند.

کارگر فنی

کارگر فنی در مبدا و مقصد به شما در باز و بسته کردن لوستر، پرده ها ، شیرآلات، یخچال ، تلویزیون و... کمک میکند.

ناظر کنترل کیفیت اتوبار آنلاین نوبار

ناظر کنترل کیفیت در زمان سرویس شما در محل حضور پیدا کرده و بر رفتار و عملکرد راننده و کارگران نظارت میکند.

اتوبار آنلاین ؛ مفهومی جدید در اسباب کشی

قیمت ثابت، ارزان و بدون انعام

نوبار در اپلیکیشن و وبسایت خود تمامی مواردی که باعث افزایش هزینه میشود را در نظر گرفته و با استفاده از سیستم هوش مصنوعی برای مسافت با توجه به ترافیک ، آب و هوا و.. قیمت میدهد. آسانسور باربری ، داشتن پیانو، یخچال و... در قیمت تاثیر میگذارد که در لحظه میتوانید تاثیر آن را در قیمت ببینید.

راننده یا کارگران حق گرفتن انعام اجباری را ندارند و اگر شما واقعا راضی بودید میتوانید به اختیار به آنها انعام دهید. درصورتی که سرویس شما شامل اقلام هزینه بر شود، با پشتیبانی تماس بگیرید.

همچنین نوبار تلاش میکند به صورت مرتب با تحقیقات بازار قیمت خود را از میانگین باربری های تهران پایین تر نگهدارد. درصورت تمایل میتوانید سفارش خود را به صورت تلفنی نیز ثبت کنید : 02191077727

لوازم اسباب کشی نوبار

شما میتوانید کارتن، بابل رپ، سلفن، فوم ضدضربه ودیگر وسایلی را که هنگام اسباب کشی نیاز دارید را از فروشگاه لوازم بسته بندی و اسباب کشی اتوبار نوبار تهیه کنید.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نبض بازار ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار