حمله سایبری به وب‌سایت گردان‌های القسام

شاخه نظامی حماس اعلام کرد وب‌سایت اینترنتی گردان‌های القسام از روز پنج‌شنبه هک شد و در پی آن دامنه جدیدی برای آن تعیین شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس از هک شدن وب‌سایت اینترنتی‌اش از پنجشنبه گذشته و تغییر دامنه آن خبر داد.

القسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله سایبری با هدف از دسترس خارج کردن وب سایت بوده است.

در این بیانیه آمده است: مهندسان القسام با این حمله هکری مقابله کرده و توانسته‌اند کنترل سایت را تقریبا در اختیار بگیرند و اکنون در حال جبران خسارت‌های وارد شده در نتیجه این حمله سایبری هستند.

شاخه نظامی حماس افزود: صفحه‌ای در وب سایت ایجاد شده بود که با هدف کلاهبرداری از بازدیدکنندگان بوده است و همچنین بیانیه‌های جعلی در وب سایت منتشر شده و در خصوص تمامی بیانیه‌هایی که در آن منتشر شده هشدار می‌دهیم.

القسام اعلام کرد: دامنه «alqassam.net» از کنترلش خارج شده و دامنه جدید آن «alqassam.ps» است که تمامی اطلاعات و بیانیه‌های حقیقی در آن درج شده است.

در پایان بیانیه القسام تاکید شد که این گروه از مقاومت در میدان‌های مختلف علیه جنایت‌های رژیم اشغالگر دست برنمی‌دارد و با اینکه دشمن تلاش کرد صدای آن را خاموش کند، تمام تلاش خود برای رساندن پیام به آزادگان جهان را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار