مدیرعامل شرکت مخابرات خبر داد؛

کارکنان دائم و قراردادی از امتیازات مربوط به ارتقاء شغلی برخوردار می‌شوند

سید مجید صدری مطلب مهمی را در اینستاگرامش درباره ارتقاء شغلی و محاسبه مدرک تحصیلی کارکنان دائم و قراردادی منتشر کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، ضمن انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از ارتقاء شغلی و محاسبه مدرک تحصیلی برای کارکنان دائم و قراردادی خبر داد و نوشت:

"‌خدا را شکر توانستیم قدم دیگری برای ارتقاء وضعیت کارکنان عزیز شرکت برداریم و طبق آیین‌نامه مصوب، دستورالعمل‌های معینی را به اجرا درآوریم.

خوشبختانه با بررسی چند موضوع و حمایت و همکاری هیئت مدیره محترم، از این پس کارکنان دائم و قراردادی از امتیازات مربوط به ارتقاء شغلی، محاسبه مدرک تحصیلی و فوق‌العاده جذب برخوردار می‌شوند و تمام دستورالعمل‌های مربوط، از تاریخ ۲۲ بهمن ۹۸ بطور کامل محاسبه و اجرا می‌شود.

تمام موارد فوق شامل افزایش گروه شغلی بر اساس طرح طبقه‌بندی مشاغل و متناسب با شغل، مدرک تحصیلی مرتبط با شغل، سابقه خدمت و امتیاز ارزیابی عملکرد محاسبه می‌شود و با درج در احکام کارگزینی، بخشی از حقوق و مزایای کارکنان را تشکیل می‌دهد.

مورد مربوط به فوق‌العاده جذب و بازار کار را طبق آئین‌نامه استخدامی و پرسنلی عمل می‌کنیم که البته قبل از اجرا باید به تصویب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برسد.

موضوع حق ایثارگری کارکنان هم (شامل جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، آزادگان و فرزندان و همسران شهدا)، طبق ماده ۵۱ قانون تسهیلات ایثارگران تا زمان پرداخت از طرف دولت، توسط شرکت مخابرات ایران پرداخت می‌کنیم و اجرا و احتساب این مصوبه هم از ۲۲ بهمن ۹۸ است.

لازم می‌دانم همچون همیشه از همراهی و حمایت‌های مهندس جهرمی وزیر محترم ارتباطات، دکتر مخبر و دکتر سیدهاشمی رئیس و معاون محترم ستاد اجرایی فرمان امام، سهامدار عمده، دکتر صفری رئیس محترم هیئت مدیره و اعضاء محترم هیئت مدیره تشکر و قدردانی کنم.

قطعا در کنار شما و با همت، پشتکار و صبوری شما همکاران گرامی به ویژه در این روز‌های سخت، قدم‌های بهتری برای شما و شرکت برمی‌داریم. ان‌شاءالله".


بیشتر بخوانید


در ادامه پست منتشر شده توسط سید مجید صدری را مشاهده می‌کنید:

سید مجید صدری از تصویب و اجرای ارتقاء گروه شغلی خبر داد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خان
۱۴:۰۴ ۲۸ تير ۱۳۹۹
جناب مهندس صدری،بنده ازسال ۷۴ وارد مخابرات شدم تاسال ۸۶ خودم بیمه برا خودم واریز کردم،والبته مدرک لیسانس دارم،برادر شهیدهستم،استدعا دارم همکاری نمایید
آخرین اخبار