انصار‌الله بار دیگر برای تبادل اسرای حماس و سعودی ابراز آمادگی کرد

دفتر سیاسی جنبش انصارالله بار دیگر آمادگی خود را برای مبادله اسیران جنبش حماس در عربستان و نظامیان اسیر سعودی در یمن اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصار‌الله یمن بار دیگر از تمایل خود برای تبادل اسیران سعودی با اسرای حماس خبر داد.

دفتر سیاسی انصارالله اعلام کرد: بار دیگر آمادگی خود را برای مبادله مجاهدان جنبش حماس در زندان‌های رژیم سعودی با دو خلبان و شماری از سربازان سعودی، طبق طرح پیشنهادی رهبر (جنبش انصارالله)، اعلام می‌کنیم.

اوایل فروردین ۹۹، سید عبدالملک بدرالدین حوثی، رهبر انصارالله یمن، در سخنرانی خود به مناسبت روز ملی ایستادگی ملت یمن دربرابر تجاوز ائتلاف سعودی پیشنهاد آزادی افسران سعودی در قبال آزادی ربایش‌شدگان جنبش حماس به دست رژیم سعودی را مطرح کرده بود.

او گفت: «اقدام مقامات سعودی در ربایش اعضای جنبش حماس و محاکمه آن‌ها را به شدت محکوم می‌کنیم. آمادگی کامل خود برای آزادی یکی از خلبانان اسیر به همراه چهار افسر و سرباز متجاوزگر سعودی در مقابل آزادی ربایش‌شدگان از جنبش حماس را اعلام می‌کنیم. نظام سعودی ربایش‌شده‌های فلسطینی را به اتهام حمایت از طرفی تروریستی محاکمه می‌کند و منظورش مجاهدان است. بر آمادگی کامل خود برای انجام عملیات تبادل اسرا که ائتلاف دائما از آن شانه‌خالی کرده، تاکید می‌کنیم.»

در پی این اظهارات رهبر انصارالله، حماس پیشنهاد او مبنی بر آزادی افسران سعودی در قبال آزادی ربایش‌شدگان جنبش حماس را بسیار محترم و با ارزش توصیف کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار