سینما‌های کالیفرنیا دوباره بسته شد

گوین نیوسام فرماندار ایالت کالیفرنیا اعلام کرد که سینما و بسیاری از مکان‌های عمومی دیگر باید بسته شوند.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، گوین نیوسام با استناد به بالا رفتن میزان مبتلایان به ویروس کرونا دستور داده است همه سینما‌ها و کافه‌ها در کالیفرنیا بلافاصله تعطیل شوند.

این دستور العمل که روز دوشنبه اعلام شد، شامل رستوران ها، کارخانه ها، مکان‌های سرگرمی خانوادگی، باغ وحش هاو موزه‌ها می‌شود. نیوسام پیش از این اعلام کرده بود که تعطیلی ۳ هفته‌ای برای رستوران‌ها و سینما‌ها در لس آنجلس و دیگر شهرستان‌ها در آینده وجود خواهد داشت.

از میانه ماه مارس تقریبا تمامی سینما‌های سربسته کالیفرنیا بسته شده اند. نیوسام در کنفرانس مطبوعاتی خود در روز دوشنبه اعلام کرد که میزان بستری شدن در بیمارستان ۲۸ درصد و میزان بستری در بخش مراقبت‌های ویژه حدود ۲۰ درصد در ۱۴ روز اخیر در کالیفرنیا افزایش داشته است.

وی گفت: این ویروس به این زودی‌ها از بین نمی‌رود. اگر ما هنوز به این موضوعات متصل می‌شویم که با گرما این ویروس از بین می‌رود و یا در تابستان آخرین روز‌های خود را سپری می‌کند، این ویروس تا کنون چنین چیزی نشان نداده. وظیفه همه ماست که تشخیص دهیم کووید ۱۹ به این زودی‌ها تا زمانی که واکسن یا درمانی موثر وجود نداشته باشد باقی خواهد ماند.

طبق آمار ۲۸ مورد از ۵۱۸ سینمای ایالت کالیفرنیا که ۱۵ مورد از آن به صورت سینما ماشین هستند در حال حاضر باز هستند.

شهردار لس آنجلس، اریک گارستی در کنفرانس مطبوعاتی خود با اشاره به ۲۵۹۳ مورد جدید در ایالت که ۹۶۴ مورد آن به لس آنجلس مربوط می‌شود حمایت جدی خود را برای به تعویق انداختن بازگشایی‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار