استاندارخراسان رضوی:

باید در جهت افزایش بنیه اقتصادی مردم گام برداریم

استاندار خراسان رضوی گفت: باید در جهت توانمندسازی و افزایش بنیه اقتصادی مردم گام برداریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی  در مراسم آغاز عملیات احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادین متجاهر که امروز در منطقه حسن آباد برگزار شد، با اشاره به ساخت مراکز این چنینی، گفت: به دلیل آسیب‌هایی که از عدم کارایی بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به وجود آمده است، مجبور به احداث چنین اردوگاه‌هایی هستیم.
 
او با اشاره به اینکه در همه نقاط دنیا عده‌ای با اعتیاد مواجه می‌شوند، افزود: اعتیاد یک بیماری است و باید با معتادان مانند یک بیمار رفتار کرد.
 
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر کاهش عواملی که منجر به آسیب‌های این چنینی می‌شود، ادامه داد: ما باید در دو جهت توانمندسازی و افزایش بنیه اقتصادی مردم تلاش کنیم تا شاهد این آسیب‌ها نباشیم.
 
رزم‌حسینی با اشاره به همت تمام دستگاه‌ها در این زمینه، بیان کرد: مشهد شهری زائر پذیر است، بر همین اساس باید تلاش کنیم شهری بدون متکدی و معتاد داشته باشیم.
 
او همچنین در این مراسم با اشاره بر لزوم توجه و مراقبت‌های بهداشتی برای جلوگیری از ویروس کرونا، تصریح کرد: مردم و همه شایسته است که نکات بهداشتی را رعایت کنند، به ویژه استفاده از ماسک در اجتماع، آمار سازمان بهداشت جهانی می‌گوید تلفات شهر‌هایی که ماسک اجباری است تا حد صفر کاهش پیدا کرده است.
 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به مراقبت‌های فردی و جمعی برای مقابله با این ویروس، تاکید کرد: باید بتوانیم زندگی اجتماعی خود را در کنار این ادامه دهیم و از این بابت چاره‌ای نداریم، کسب و کار را تعطیل نکنیم و به همه بیاموزیم تا زمانی که واکسن‌های مورد نیاز کشف شود، باید همین سبک را دنبال کنیم.

 کمپ حسن‌آباد در فاز اول که تا ۱۳۵ روز دیگر به بهره‌برداری خواهد رسید، ۵۰۰ نفر و در فاز نهایی ۳ هزار نفر را پوشش خواهد داد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار