مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران:

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ضروریات بازگشایی مدارس است

موسوی بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ضروریات بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ غلامرضا موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران در جلسه پروژه مهر ، با بیان اینکه آماده سازی اصولی مدارس و حفظ سلامت دانش آموزان و همکاران اولویت اصلی پروژه مهر ۹۹ است ، گفت: بی‌شک اجرای دقیق و منظم پروژه مهر بر اساس شاخص‌های ابلاغی و برنامه‌ریزی منظم امور، زمینه ‌ساز سال تحصیلی آرام با خاطره‌ای شیرین برای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

او ادامه داد: به منظور تحقق این امر، ضرورت دارد مدیران مدارس با جدیت و در اسرع وقت نسبت به پی‌گیری امور بر اساس تقویم زمان‌بندی شده اقدامات لازم را به ‌عمل آورند.

موسوی اظهار کرد‌: بررسی همه جانبه موارد در خصوص بازگشایی مدارس به ویژه رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی از ضروریات بازگشایی مدارس در سال تحصیلی آینده است.

او با بیان اینکه بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ماه انجام می‌شود ، افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های متفاوتی برای نحوه تدریس در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران مطرح کرد: بر اساس نظر ستاد مدیریت کرونا در مناطقی که وضعیت سفید باشد کلاس و تدریس عادی و حضوری است ، در مناطقی که وضعیت زرد تشخیص داده شود تا ۱۵ نفر دانش آموز می‌توانند در کلاس به صورت عادی و حضوری فعالیت کنند و بیشتر از ۱۵ نفربه دو گروه سازماندهی شده و یک روز در میان در دو گروه الف و ب در کلاس حضور می‌یابند.

او بیان کرد: زمان کلاس‌ها نیز ۴۵ دقیقه بوده و مدارس در وضعیت زرد ، پنجشنبه‌ها نیز فعالیت دارند اما در مناطقی که قرمز تشخیص داده شود تدریس کاملاً غیر حضوری و از طریق فضای شاد و شبکه تلویزیونی صورت می‌گیرد.

موسوی ادامه داد: مدیران محترم برنامه درسی را طبق آخرین وضعیت اعلامی تنظیم نمایند و برنامه‌های پیش رو را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.