مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان:

خیرین مدرسه‌ساز مجاهدان راه علم هستند

پناهی گفت: خیرین مدرسه‌ساز مجاهدان راه علم هستند که بی منت مال خود را به بهای آبادانی سرزمین خود فدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علیرضا پناهی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایوان در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایوان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ، گفت: خیرین مدرسه ‌ساز مجاهدان راه علم هستند که بی منت مال خود را به بهای آبادانی سرزمین خود فدا می‌کنند و سعادت خود را در خوشبختی و خوشحال دیدن دیگران می‌دانند.

او همچنین به رشد قابل توجه کمک خیرین در شهرستان ایوان اشاره و بیان کرد: امیدواریم که با همکاری خیرین شاهد ساخت بیشتر فضا‌های آموزشی در سطح شهرستان باشیم تا همه دانش آموزان این دیار در یک فضای آموزشی مناسب ، استعداد‌های خود را شکوفا کنند.

پناهی همچنین به رشد جمعیت در قسمت شمال شرقی شهرستان اشاره کرد و افزود: از فرماندار شهرستان و مدیر کل نوسازی مدارس ایلام خواستاریم که با در نظر گرفتن اعتبارات لازم ، شاهد ساخت یک فضای آموزشی مناسب در این قسمت از شهرستان باشیم تا برای ادامه تحصیل دانش آموزان هیچ گونه مشکلی به وجود نیاید.

او همچنین به کمبود امکانات در برخی از مدارس و نزدیک بودن زمان بازگشایی مدارس در سال جدید اشاره کرد و از مدیر کل نوسازی استان خواست که با تخصیص امکانات لازم کمبود‌های موجود نیز مرتفع گردد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.