جشنواره شعر منادیان سلامت در اهواز به کار خود پایان داد

جشنواره استانی شعر منادیان سلامت طی مراسمی با معرفی برگزیدگان در اهواز به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در حوزه سلامت، شاعران ما در استان به ویژه انجمن شعر که زحمت و دبیری آن به عهده حسین علی پور است در جشنواره شعر منادیان سلامت حضور پیدا کردند که جا دارد از تمامی داوران پیشکسوت و کسانی که با این دوستان همکاری داشتند، تشکر کنم.

او بیان داشت: این اداره‌کل با پشتیبانی هنرمندان یکهزار و  ۲۰۰ برنامه در تمامی شهر‌ها در حوزه‌های شعر، تئاتر، موسیقی، فیلم و عکس، هنر‌های تجسمی، فعالیت‌های قرآنی و کانون‌های مساجد با موضوع کرونا ویروس و موضوعات دیگر برگزار نمودیم.

جوروند افزود: حوزه فرهنگ و هنر منطقه جغرافیایی خود را عوض کرده و وارد حوزه مجازی با مخاطبان گسترده شده و اگر برنامه‌ای در گذشته با ۳۰۰ مخاطب برگزار می‌شد، در شرایط کنونی به دلیل مجازی بودن برنامه ها، با ۵ هزار مخاطب جشنواره‌ای را برگزار می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: اتفاق خوبی رقم خورد و ما در کنار کادر درمان توانستیم در بخش روحیه افزایی و ایجاد روحیه نشاط و از سوی دیگر در بازدارندگی، حمایت و مساعدت مردم در رعایت نکات بهداشتی تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/م

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.