جنبش فتح: محمود عباس با رئیس شاباک دیداری نکرده است

جنبش فتح اعلام کرد محمود عباس دیداری با «ناداف آرگامان» رئیس شاباک نداشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری دنیا الوطن، جنبش آزادی بخش فلسطین امروز یکشنبه اعلام کرد آنچه در رسانه‌های صهیونیستی در خصوص دیدار «ناداف آرگامان» رئیس دستگاه شاباک در رام الله با محمود عباس منتشر شده، تنها دروغ‌های اسرائیلی است که به منظور هدف قرار دادن وحدت فلسطینی‌ها که در برابر معامله قرن و طرح الحاق قرار گرفته، منتشر می‌شود.

حسین حمایل، سخنگوی جنبش فتح به پایگاه خبری دنیا الوطن گفت: تمامی ارتباط‌ها با طرف اسرائیلی قطع شده و نباید این دروغ‌ها منتشر شود؛ چرا که خسارت آن به ملت فلسطین بر می‌گردد. باید اطلاعات از منابع رسمی یا اعضای مرکزی جنبش فتح و سخنگو‌های رسمی گرفته شود.

رادیو اسرائیل امروز در خبری مدعی شده بود هفته پیش دیداری میان محمود عباس با ناداف آرگامان در مقر ریاست جمهوری در رام الله برگزار شده است و دو طرف بر ادامه تلاش‌های امنیتی مشترک و هماهنگ شده برای مبارزه با تروریسم تأکید کردند.

همچنین سخنگوی جنبش فتح گفت سفر وزیر خارجه مصر «سامح شکری» به رام الله پس از پایتخت اردن وظیفه‌ای مهم برای مقابله با معامله قرن و طرح الحاق به حساب می‌آید؛ همچنانکه تلاش ملت فلسطین و رهبران آن در این زمینه ادامه دارد.

او همچنین در خصوص سخنان اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس که گفته بود «تماس‌های مستقیم میان سران فتح و حماس بدون میانجی انجام می‌شود»، اعلام کرد پس از نشست «الرجوب» و «العاروری» موضع جنبش فتح واضح بوده است و چاره نیست که باید با طرح الحاق و معامله قرن به شکلی یکپارچه مقابله شود. اکنون جنبش فتح به دنبال آشتی و پایان بخشیدن شکاف هاست؛ چرا که این پرونده راهبردی نزد سران فلسطینی جنبش فتح است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۳۶ ۳۰ تير ۱۳۹۹
تمام این موضوعات مطروحه برای جنبش فتح بخاطر این است که مدتی در تاریخ مبارزاتی فلسطینی ها این جنبش به جای تکیه بر ملت و رزمندگان فلسطینی به پای میز دشمن صهیونیستی نشست و به دشمن اعتماد کرد...
در این فاز از تاریخ مبارزه با دشمن صهیونیستی و غاصب اسرائیل بر تمام تشکیلات و گروههای فلسطینی واجب و لازم الاجراست که همه با هم متحد شده و اتحاد فکری و سیاسی و عملی در مقابل دشمن تا به دندان مسلح داشته باشند و از تفرقه پرهیز کنند چون دشمن با ایجاد تفرقه و آشوب بین دسته ها و گروه های مختلف مبارز فلسطینی توانسته با تشتت آراء بین فلسطینی ها آنان را از هم منفک و تبدیل به گروه های کوچک و ضعیف نماید و با این استضعاف براحتی توانسته رزمندگان فلسطینی را در طول تاریخ مبارزاتی براحتی شکست بدهد........آیا؟ وقت آن نرسیده که تمام گروه های مبارز فلسطینی زیر یک لواء و هدف مشترک با یک رهبری واحد سیاسی و فکری و.......قرار بگیرند؟ هر وقت دشمن غاصب با تفرقه و ایجاد شکاف و تشتت آراء ایجاد پراکندگی کرده فقط و فقط این گروه های مبارز اصیل فلسطینی بوده که متضرر شده اند وهمیشه صهیونیست ها از آب گل آلود در بین رهبران مبارز فلسطینی به نفع خودشان ماهی گرفته اند نگذارید و اجازه ندهید که "داستان چوپان دروغگو" تکرار شود و رزمندگان فلسطینی را متفرق و در اهداف سیاسی و فکری محورمقاومت تزلزل ایجاد شود و این بر تمام تک تک رزمندگان فلسطینی و رهبران رده عالی مقاومت فرض واجب است و اتحاد و وحدت لازم الاجراست تا دشمن غاصب و صهیونیست در برنامه ریزی هایش شکست بخورد انشاءالله تعالی.............
آخرین اخبار