اجرای طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد فارس در هفته دفاع مقدس

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: طرح آزادی زندانیان جرایم غیر عمد امسال نیز باید با قوت بیشتری پیگیری شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام علی صفری گرایی معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، در نخستین نشست کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان فارس، بیان کرد: امسال با توجه به مشکلات اقتصادی و پیامد کرونا، میزان بدهکاری و جرایم غیرعمد افزایش یافته است به همین سبب اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس، مرحله پنجم کمک‌های مومنانه را در ایام دهه ولایت و مرحله ششم را در هفته دفاع مقدس اجرا می کند و رسیدگی به زندانیان جرایم  غیر عمد را نیز در دستور کار خود دارد.

او، با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس باید بیشتر در فضای مجازی ارائه شود، تصریح کرد: ضرورت یاد کرد از دستاورد‌ها برای مردم اهمیت بسیار دارد و نباید معرفی شهدای دفاع مقدس فراموش شود.

حجت ‌الاسلام حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس نیز با بیان اینکه برنامه‌های مجازی باید بر اساس اولویت در چهلمین سالگرد دفاع مقدس شکل گیرد، ادامه داد: توجه به تاثیر دفاع مقدس، به بیداری اسلامی با تاکید بر نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او، شعار سال ۹۹ هفته دفاع مقدس را با عنوان ما قوی هستیم اعلام کرد و افزود: این شعار که از سوم خردادماه امسال مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر مطرح شده، تا پایان امسال  مرجع  بوده زیرا  پیام‌آور این سخن است که باید افتخارات شهدا برای نسل جدید تبیین شود.

برپایی سه هزار برنامه با موضوع دفاع مقدس در مساجد فارس

سرهنگ پاسدار سعید کوشکی جهرمی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس نیز با اشاره به نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی، اضافه کرد: مسجد پایگاهی اجتماعی است که باید توانمندی آن برای جامعه تبیین شود.

 او، اظهار کرد: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال، سه هزار برنامه در مساجد این استان برگزار می‌شود و چنانچه هر پایگاه محله یک برنامه اجرا کند، تعداد این برنامه‌ها به چهار هزار برنامه می رسد.

انتهای پیام/ت



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار