استفاده حداکثری برای معرفی آموزش های فنی ‌وحرفه‌ای از فضای مجازی

امام جمعه شیراز گفت: برای معرفی آموزش های فنی و حرفه ای باید از فضای مجازی حداکثر استفاده را برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با اشاره به این موضوع که با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای آشنایی دارد اگفت: برای معرفی آموزش‌های مهارتی نیاز است تا یک کار مشترک تولیدی تلویزیونی بین دفتر ستاد اقامه نماز جمعه شیراز و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس انجام شود.

او، بیان کرد:  هنگامی که مردم تایید یک مطلب و یک کار مفید مانند آموزش‌های مهارتی را از زبان‌های مختلف دریافت کنند توجه بیشتری به آن مطلب نشان می‌دهند.

دژکام تصریح کرد: برای معرفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نیز مانند امور فرهنگی باید از فضای مجازی حداکثر استفاده را کرد.

امام جمعه شیراز همچنین خواستار ارائه گزارش به مردم از مهارت آموختگان کارآفرین و اشتغال یافته شد.

حشمت کوشکی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس نیز به بیان رسالت‌ها، ماموریت‌ها و برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور پرداخت و ادامه داد: آموزش مهارت، پژوهش، تدوین استاندارهای آموزشی و سنجش مهارت نیروی کار از مأموریت‌های اصلی این اداره کل است.

او، افزود: دامنه خدمات آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بسیار وسیع بوده و این آموزش‌ها جمع کثیری از جمله کارجویان، دانشجویان، سربازان، روستاییان و عشایر، زندانیان، شاغلان صنایع و صنوف و بیشتر اقشار جامعه را پوشش می‌دهد.

در پنجمین روز از هفته ملی مهارت مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس با همراهی معاونان و برخی از مسئولان ستادی با حضرت آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو کردند.

در پایان این دیدار تندیس یادبود گرامیداشت هفته ملی مهارت از سوی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس به آیت الله دژکام اهدا شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.